بردسکن- معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی از اداره کردن ۴ فرمانداری با سرپرست خبرداد.

 ۴ فرمانداری در استان خراسان رضوی با سرپرست اداره می شود/مردم مطالبات جدیدی هر روز از مدیران دارند

 محمد رحیم نوروزیان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت:  با توجه به بازنشسته شدن فرمانداران شهرستان های بردسکن، چناران، جغتای و سرخس درحال حاضر فرمانداری های این شهرستان ها  تا تعین تکلیف  گزینه فرماندار با سرپرستی اداره می شوند.

وی  در آستانه فرارسیدن  ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه در استان  و به ویژه خبرنگار پرتلاش  در شهرستان بردسکن گفت:  هیچ مدیری نمی تواند بدون  توجه به  رسانه  در حوزه کاری اش موفق باشد.   معاون استاندار خراسان رضوی  عنوان کرد:  مدیران نباید از پاسخ گویی به خبرنگاران ابا داشته باشند و  خودشان را از دید خبرنگاران پنهان داشته  باشند.   وی افزود:  مدیران باید با آغوش باز  پاسخ گوی سئوالات خبرنگاران باشند نه اینکه  از حضور خبرنگاران فراری باشند.

نوروزیان  خبرنگاران را به عنوان یک رکن مهم در کنار مدیران دانست و گفت: مدیرانی که در بیان خدمات حوزه کاری خود همراه با خبرنگاران باشند مدیر موفقی  خواهد بود.   وی از خبرنگاران خواست در رسالتی که برعهده آنها گذاشته است  امانت دار و در بیان مطالب صداقت داشته باشند و بدون حب و بغض های سیاسی  اخبار را منعکس کنند. وی عنوان کرد: خبرنگاران  هر چقدر  در حوزه کاری  خود به سمت    حرفه ای حرکت  بهتر می توانند با مدیران  ارتباط و مطالب آنها را منعکس کنند. وی اظهارداشت: همانطور که مدیران  اگر در حوزه کاری خود کم کاری کنند فردای قیامت باید پاسخ گو باشند خبرنگاران نیز اگر  جایگاه و شرافت قلم خود را با بیان برخی اخبار کذب و بدون پایه و اساس مخدوش کنند باید  پاسخ گو باشند.   وی پیشاپیش روز خبرنگار را به جامعه اصحاب رسانه  و خبر دراستان  تبریک  گفت و از مراسم تجلیل از خبرنگاران  در مرکز استان   نیز خبرداد.

وی یکی از علت هایی که برخی از نمایندگان استان  در بحث قانون منع  بازنشستگی  اظهار و نظر کردند را   واگذاری مسئولیت ها به جوانان  بیان کرد  و گفت: نمایندگان  با تصویب این قانون  به دنبال این هستند که حضور جوانان را در پست های مدیریتی فراهم کنند.

 وی از فعال شدن ستاد تنظیم بازار در استان خبرداد و گفت:  یکی از علل گرانی ها ناشی از فضای روانی  و تصمیمات  برخی از  مدیران بالا دستی  است.   نوروزیان  از همکاری کسبه استان به ویژه شهر مشهد  در  تامین  کالاهای مردم تقدیر کرد و گفت:  عده ایی می خواستند اوضاع  بازار مشهد را برهم بریزند که  نقشه آنها خنثی شد.

 وی به نقش  ایران  در بحث معادلات جهانی اشاره کرد و گفت:  امروز بدون ایران  خیلی از معادلات در دنیا رقم نمی خورد و ما نیازی به مذاکره  با امریکا  نداریم بلکه آنها دنبال مذاکره با ما هستند. معاون استاندار خراسان رضوی گفت: اگر همه یک صدا ید واحد باشیم  همه مشکلات قابل حل است ولی متاسفانه عده ایی که با دولت همراه نیستند تسویه حساب های سیاسی را در این رابطه دخیل می کنند  و در برابر دولت موضع می گیرند که در واقع این افراد به نظام ضربه وارد می کنند.   وی مردم ایران را مردمی موقع شناس دانست و گفت:  با  اتحاد و همدلی که  وجود دارد  مشکلات فراروی جامعه مرتفع خواهد شد.

مردم مطالبات جدیدی هر روز از مدیران دارند

معاون سیاسی  امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:  همه کشورها مشکلاتی دارند و در کشور ایران هم مشکلاتی وجود دارد  و مردم مطالبات جدیدی هر روز از مدیران دارند ولی این مشکلات  و مطالبات در سایه تعامل و همدلی  و ید واحد در برابر دشمنان  قابل حل است. 

مهندس محمد رحیم نوروزیان با اشاره به شرایط حساس کشور  گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و یاس و ناامیدی  و غارت کردن منابع ملت است و در مجموع  به دنبال انتقام گرفتن از  ملت ایران است.  وی عنوان کرد:  امروز گزینه  حمله  و تهاجم نظامی  دشمن به ایران منتفی است  چرا که جرائت حمله کردن به ایران را ندارد و تنها امید دشمن  این است که  از درون بین ملت و مسئولان تفرقه ایجاد کند. 

معاون استاندار خراسان رضوی گفت:  امروز  مسئولان  و مردم نباید دچار خطای محاسباتی شوند و فریب بازی های دشمن را بخورند.

 نوروزیان اظهارداشت: دشمنان هرکجا که  افق روشنی را در ملت ایران دیده اند تلاش کرده اند که  مشکلاتی را برای مردم  بوجود بیاورند و  مسیر را برای مردم ببندند.

 وی عنوان کرد:  امروز دشمنان  با ناکارآمد جلوه دادن خدمات نظام  و بزرگ نمایی ها می خواهند  ملت را نسبت به نظام و مسئولان دلسرد کنند و مدیران باید با ایجاد روحیه امید و شادابی مردم را امیدوار کنند و در حوزه خدمت کردن  به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.