مرجع عالیقدر تشیع گفت: نمی‌شود چهار پنج هزار ماشین خودسرانه و بدون هماهنگی و رانت و رشوه وارد کشور شود؛ اگر در مقابل این افراد کوتاه بیاییم هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

نمی‌شود ۴،۵ هزار ماشین خودسرانه و بدون هماهنگی و رانت وارد کشور شود/ اگر مقابل این افراد کوتاه بیاییم هیچ مشکلی حل نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در میان جمعی از طلاب و دانشجویان مشهدی اظهار داشت:  از دیدار شما بسیار خوشبختم و از احساسات پاک شما به سهم خودم تشکر می‌کنم.

مرجع عالیقدر تشیع با ذکر حدیثی از امام صادق(ع) به اهمیت سپردن امور به نیروهای جوان و استفاده از ظرفیت بالای آنها اشاره و گفت: امروزه این جوانان هستند که در مقابل تبلیغات مسموم دشمن ایستاده‌اند و قد علم کرده‌اند.

آیت الله مکارم‌شیرازی ضمن اشاره به اینکه امروزه در کشور، مشکلات و مسائلی همچون مشکلات اقتصادی، فرهنگی و مسائل مربوط به زندگی مردم وجود دارد، عنوان کرد: مسائل و مشکلات حال حاضر قابل حل است. می‌شنویم که فلان فرد ۳۵۰۰ میلیارد تومان اختلاس کرده که این رقم عجیبی است. اگر چهار نفر امثال این فرد را مصادره اموال کنند و این اموال را در مسیر حل مشکلات جوانان هزینه کنند، بسیاری از مشکلات جوانان حل خواهد شد. عیب کار ما این است آن جایی را که باید بچسبیم، کوتاه آمده‌ایم.

وی ضمن اشاره به حضور تعدادی مدیر فاسد در دستگاه‌های مختلف کشور اظهار داشت: نمی‌شود چهار پنج هزار ماشین خودسرانه و بدون هماهنگی و رانت و رشوه وارد کشور شود؛ اگر در مقابل این افراد کوتاه بیاییم هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین‌(ع) گفت: حق ضعیف از قوی باید با قاطعیت گرفته شود و گرنه ملت روی سعادت را نخواهد دید.

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: باید به این‌ها نشان داد گرچه مملکت‌مان دچار مشکلاتی هست اما همچنان در مقابل آنها ایستاده‌ایم. دشمن با ایجاد تزلزل در عقاید، قصد نفوذ در ذهن جوانان را دارد که البته الحمدلله شما بیدارید و اجازه نخواهید داد. من هم برای شما دعا می‌کنم تا در سایه توجهات امام زمان(عج)، موفق و ثابت قدم باشید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 0
    مطالبی به شیرینی شکر .