قدس آنلاین: مسابقات دوچرخه سواری سرعت جوانان و بزرگسالان، رتبه بندی استان خراسان رضوی روز جمعه در پیست مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار و نفرات برتر این رشته شناخته شدند.

دوچرخه سواران برتر سرعتی خراسان رضوی شناخته شدند

به گزارش قدس آنلاین، دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در این مسابقات ۳۰ دوچرخه سوار از هفت باشگاه در ۲ ماده اسکرچ و ۲۰۰ متر با هم رقابت کردند.

مجید روح پرور با بیان اینکه در ماده اسکرچ بزرگسالان، کمال راضی از تیم فروشگاه رودی، کیوان رکانی از باشگاه چرخ سبز و مهدی روزبهان از تیم فروشگاه رودی به ترتیب اول تا سوم شدند افزود: در بخش جوانان هم امیرحسین محمدی و عرفان دمیرچی از تیم شهرداری طرقبه اول و دوم شده و رادین روزبهان از آسمان آبی عنوان سوم را به دست آورد.

وی ادامه داد: حسن حصاری و احمد نصرآبادی از نیشابور و مسعود مهدوی از باشگاه آسمان آبی در ماده ۲۰۰ متر بزرگسال و معین سعید از نیشابور، نیما کامکار و علی بذرافشان هم از باشگاه آسمان آبی در بخش ۲۰۰ متر جوانان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: مسابقات رتبه بندی نوجوانان و انتخابی تیم خراسان رضوی در ماده ۵۰۰ متر و ۱۰ کیلومتر به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور هم فردا برگزار می شود.

۲۵۰ دوچرخه سوار به صورت سازمان یافته در خراسان رضوی فعالیت دارند که ۷۰ نفر آنان زن هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.