علت آتش سوزی مرکز بهزیستی مشهد در دست بررسی است

قدس آنلاین: معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: علت بروز آتش سوزی دیشب در مرکز مداخله در بحران بهزیستی مشهد در دست بررسی است.

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین حقدادی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ساعت ۱۲ نیمه شب گذشته گزارشی مبنی بر وقوع آتش سوزی در خوابگاه مرکز مداخله در بحران خانواده که محل حضور موقت دختران و زنان نیز هست، دریافت شد.

وی با بیان اینکه با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و فرونشاندن آتش ۱۵ دختر و زن مقیم این مرکز نجات یافتند، افزود: دیشب همه این افراد باهمکاری نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که هشت نفر آنها به دلیل جراحات بیشتر تحت مراقبت قرار گرفته و بقیه ساعتی بعد مرخص شدند.

وی ادامه داد: از هشت دختری که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند، ۲ تن مرخص می شوند و ۶ دختر دیگر به دلیل نیاز به مراقبت بیشتر تحت نظر پزشک باقی خواهند ماند.

حقدادی با بیان اینکه خوشبختانه مشکل حادی برای این دختران به وجود نیامده است، افزود: این افراد بیشتر از ناحیه دست به دلیل داغی محیط در حین فرار از آتش دچار سوختگی شده اند و از حال عمومی خوبی برخوردارند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی درخصوص علت بروز حادثه گفت: همه احتمالات در این زمینه در نظر گرفته می شود اما تا زمان بررسی تیم کارشناسی برای تعیین علت دقیق و قطعی حادثه منتظر خواهیم ماند.

مرکز مداخله در بحران خانواده بهزیستی مشهد به صورت موقت اقدام به نگهداری دختران و زنان آسیب دیده، قربانی خشونت خانگی و غیره می کند تا تکلیف این افراد از سوی دستگاه قضایی یا خانواده آنان تعیین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.