قدس انلاین : دبیر هیئت بسکتبال خراسان رضوی گفت: دو ورزشکار به نام‌های روزبه ارغوان و وحید دلیر زهان عضو تیم ملی بسکتبال اعزامی به جاکارتا شدند.

۲ بسکتبالیست خراسانی به اردوی تیم ملی اعزامی به جاکارتا راه یافتند
مهدی میرشفیعی  اظهار داشت: دو ورزشکار به نام‌های روزبه ارغوان و وحید دلیر زهان عضو تیم ملی بسکتبال اعزامی به جاکارتا شدند، این دو ورزشکار از یک سال گذشته تاکنون در اردوهای مختلفی از جمله اردون، کرواسی و نظایر آن شرکت کردند.

دبیر هیئت بسکتبال خراسان رضوی گفت: روز گذشته مسابقات نوجوانان جام شهید خوش‌بین در سبزوار خاتمه یافت، پنج تیم مختلف در این رقابت‌ها شرکت کرده که هیئت بسکتبال مشهد و سبزوار و تیم بسکتبال پاسارگاد به ترتیب مقام نخست تا سوم را کسب کردند، به تیم‌های مذکور لوح، کاپ و مدال اهدا شد.

میرشفیعی خاطر نشان کرد: مشهد طی رقابت نهایی با سبزوار با کسب امتیاز 79 با اختلاف 21 امتیاز پیروز شد، سه داور مشهدی و چهار نفر سبزواری مسابقات‌ مذکور را قضاوت کردند، جدا از این مسابقات تیم بسکتبال بانوان در گرگان با حضور 18 استان برگزار شد که تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب مقام نخست تا سوم را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: هفت تیم مختلف از خراسان رضوی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و اُمید به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند، همچنین در آخر مردادماه مرحله دوم لیگ شهرستان‌‌ها در تربت جام شکل می‌گیرد، مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان و رده سنی نوجوانان نیز از تاریخ 28 مردادماه تا 4 شهریورماه در نیشابور آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.