قدس انلاین : مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: 215 طرح نیمه تمام ورزشی در این استان وجود دارد که از درآمدهای ناشی از مالیات بر ارزش افزوده تکمیل می شود.

215 طرح نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد

کوروش صبوریان روز شنبه در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور افزود: سهم حوزه ورزش خراسان رضوی از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده 380 میلیارد ریال است که 54 درصد آن تاکنون تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: از این مبلغ 50 میلیارد ریال سهم آموزش و پرورش، 70 میلیارد ریال سهم حوزه جوانان و 260میلیارد ریال سهم حوزه ورزش این اداره است.
وی گفت: تمام تلاش ما برای جذب کامل اعتبارات و تکمیل زیرساختهاست که در صورت تخصیص 67 درصدی اعتبارات در سال جاری می توانیم تمام طرح های نیمه تمام را به پایان برسانیم.
صبوریان افزود: پارسال 128 خانه ورزش روستایی تجهیز و به بهره برداری رسید که برای هر یک 50 میلیون ریال اختصاص یافت و امسال نیز به همین تعداد تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار داشت: 29 سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان استان خراسان رضوی فعال است و 300 سمن دیگر نیز در حال دریافت مجوز در این زمینه هستند.
وی گفت: در هفته دولت هفت طرح در حوزه ورزش شهرستانهای خراسان رضوی و تا پایان امسال نیز خانه های جوان این استان با هزینه 60 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.