قدس انلاین : باشگاه مشکی‌پوشان مشهد در اختیار هیات فوتبال خراسان رضوی قرار گرفت.

 بعد از ظهر امروز جلسه تعیین وضعیت باشگاه مشکی‌پوشان در محل هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار شد.

در این جلسه که طی دو مرحله برگزار شد، نفراتی همچون محمدرضا عباسی مالک، هاشم حسینی سرپرست مدیرعاملی باشگاه، مهدی برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی حضور داشتند، اما نکته ویژه درباره این جلسات حضور علی حنطه به‌همراه چند لیدر در این جلسه بود که حمایت ویژه‌ای از او داشتند.

در پایان این جلسه، عباسی مالک باشگاه مشکی‌پوشان به‌دلیل مشکلات مالی در اداره تیمش، این باشگاه را در اختیار هیات فوتبال خراسان رضوی قرار داد تا برای شروع مسابقات لیگ یک تصمیم‌گیری شود.

بر این اساس، علی حنطه نیز به‌عنوان سرمربی معرفی شد و قرار است از روز یکشنبه تمرینات این تیم را آغاز کند، مصطفی صنوبری نیز دستیار حنطه است.

همچنین با در اختیار گرفتن این تیم توسط هیات فوتبل این استان، قرار است طی چند روز آینده با چند اسپانسر برای حمایت مالی این باشگاه مذاکراتی صورت گیرد.

این در حالی است که هاشم حسینی نیز به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه مشکی‌پوشان فعالیت خود را ادامه می‌دهد و قرار است با توجه به‌اینکه این باشگاه دفتری برای استقرار ندارد، به‌صورت موقت یکی از اتاق‌های هیات فوتبال خراسان رضوی برای انجام امور جاری این باشگاه در اختیار حسینی قرار گیرد.

تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، ۲۰ مرداد در تهران باید به‌مصاف تیم نفت تهران برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.