قدس آنلاین: مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۲۱۵ طرح نیمه تمام ورزشی در این استان وجود دارد که از درآمدهای ناشی از مالیات بر ارزش افزوده تکمیل می شود.

۲۱۵ طرح نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، کوروش صبوریان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور افزود: سهم حوزه ورزش خراسان رضوی از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده ۳۸۰ میلیارد ریال است که ۵۴ درصد آن تاکنون تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: از این مبلغ ۵۰ میلیارد ریال سهم آموزش و پرورش، ۷۰ میلیارد ریال سهم حوزه جوانان و ۲۶۰میلیارد ریال سهم حوزه ورزش این اداره است.

وی گفت: تمام تلاش ما برای جذب کامل اعتبارات و تکمیل زیرساختهاست که در صورت تخصیص ۶۷ درصدی اعتبارات در سال جاری می توانیم تمام طرح های نیمه تمام را به پایان برسانیم.

صبوریان افزود: پارسال ۱۲۸ خانه ورزش روستایی تجهیز و به بهره برداری رسید که برای هر یک ۵۰ میلیون ریال اختصاص یافت و امسال نیز به همین تعداد تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: ۲۹ سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان استان خراسان رضوی فعال است و ۳۰۰ سمن دیگر نیز در حال دریافت مجوز در این زمینه هستند.

وی گفت: در هفته دولت هفت طرح در حوزه ورزش شهرستانهای خراسان رضوی و تا پایان امسال نیز خانه های جوان این استان با هزینه ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.