۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 613166

اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: نرخ کرایه اتوبوس‌های شهر اصفهان به طور متوسط در خطوط مختلف تا ۱۵ درصد افزایش یافت.

افزایش بلیت اتوبوس در اصفهان

قدرت افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: با توجه به افزایش هزینه‌های مختلف ناوگان اتوبوسرانی و پس از دریافت مصوبات قانونی، نرخ کرایه بلیت خطوط اتوبوسرانی اصفهان در سال‌جاری به طور متوسط تا ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد.

وی افزود: به منظور امکان برنامه‌ریزی و سرویس‌دهی بهتر، شهروندان جهت پرداخت کرایه باید از کارت بلیت الکترونیکی استفاده کرده تا ضمن کاهش هزینه‌های خود، شرکت واحد اتوبوسرانی را در ارایه خدمات بهتر یاری کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه در صورت عدم استفاده از کارت بلیت الکترونیکی، مسافران باید مبلغ ۱۵۰۰ تومان به عنوان جریمه نقدی و در قبال استفاده از کارت راننده پرداخت کنند، تصریح کرد: کرایه پرداختی توسط شهروندان یک سوم هزینه‌های واقعی اتوبوسرانی را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: خدمات شبانه‌روزی اتوبوسرانی با حدود یک هزار و۴۵۰ دستگاه اتوبوس و طول خط بیش از دو هزار کیلومتر و جابه‌جایی روزانه بیش از ۶۰۰ هزار مسافر انجام می‌شودکه این حجم از خدمات گسترده، مشارکت جدی شهروندان در تأمین بخشی از هزینه‌های اتوبوسرانی را می‌طلبد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.