کرج- رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز از درخشش بانوی نوجوان البرزی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور خبرداد.

درخشش نوجوان البرزی در مسابقات وزنه برداری بانوان کشور

منوچهر رضاخانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد:در این مسابقات که با حضور نفرات منتخب ۱۹ استان کشور برگزار شد سیده نرگس میرزکی در دسته ۷۵+ کیلوگرم در مسابقات کشوری حاضر شد که توانست در بخش یک ضرب، دوضرب و مجموع به ۳ مدال طلا دست یابد.

وی ادامه داد: در این مسابقات که از ۱۱ تا ۱۴ مرداد ماه برگزار شد، نفراتی در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان اعزام شدند این در حالی است که یک استعداد برتر نیز که پیش تر کشف شده بود در قالب تیم البرز در مسابقات حاضر بود.

رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز در خصوص آینده این رشته در استان گفت: بدون شک برنامه های بسیاری در دست اقدام بوده که در طول سال به مرور محقق خواهد شد.

رضاخانی تصریح کرد: برگزاری چندین اردو در شهرستان های استان البرز در دستور کار قرار گرفته تا در مسابقات بعدی که در آبان ماه سال جاری برگزار می شود با آمادگی بیشتری حاضر شویم.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های مربیگری گفت: از دیگر برنامه های سال جاری می توان به کلاس های مربیگری اشاره کرد که به طور حتم زمینه ساز رشد وزنه برداری در البرز خواهد بود.

متولی وزنه برداری در استان البرز در خصوص ایجاد پایگاه این رشته در جاده چالوس گفت: همچنان در حال پیگیری این موضوع هستیم و امیدواریم باتوجه به استعدادهای موجود در سطح جاده چالوس این امر محقق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.