۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 613259

کمال مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد اما برانکو ترجیح می‌دهد ریسک نکند و مقابل استقلال خوزستان با سیستمی دیگر تیمش را بچیند.

پرسپولیس با ۲-۴-۴ لوزی به اهواز می‌رود

به گزارش قدس آنلاین،یکی از اتفاقات مهم در جریان پیروزی سه گله مقابل فولاد، مصدومیت کمال کامیابی نیا بود که علاوه بر هواداران، کادرفنی تیم پرسپولیس را نیز به شدت نگران کرد. او در اوایل مسابقه جای خود را به منشا داد و با آمبولانس به بیمارستان رفت تا نگرانی ها تشدید یابد. اما پس از بازی مشخص شد مشکل هافبک دفاعی تیم پرسپولیس حاد نیست و او می‌تواند قرمزها را در بازی های لیگ و آسیا همراهی کند. خودش نیز در اینستاگرام دلیل مصدومیت را پرتاب اوت عنوان کرد و یادآور که پزشکش گفته بود نباید دستش به عقب برود!

با این حال و علی رغم بازگشت کمال کامیابی نیا، برانکو قصد استفاده از او در دیدار مقابل استقلال خوزستان را ندارد. به نظر می‌رسد سرخ ها قصد دارند بدون شماره ۱۱ وارد زمین شوند و ریسک نکنند تا در آستانه حساس ترین بازی فصل مقابل الدحیل، دچار بحران جدید نشوند. آن ها در این فصل با بحران کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می‌کنند که البته این چالش به سبب تدبیر برانکو و تلاش بازیکنان تاکنون تاثیر منفی در نتایج تیم نداشته است.

نیمکت نشینی کمال، منشا را به ترکیب می‌آورد. این مهاجم نیجریایی در دو دیدار اخیر پرتلاش و موثر ظاهر شده و برخلاف گذشته، با احساس مسئولیت بالایی فوتبال بازی میکند. بنابراین میتواند مهره ای قابل اتکا در اهواز باشد.

در این شرایط احمد نوراللهی تنها هافبک دفاعی تیم خواهد بود. سمت راست به نعمتی، ستاره این روزهای پرسپولیس سپرده می‌شود یا حتی احتمال دارد بشار رسن نیز در این پست حضور داشته باشد. در سمت چپ عالیشاهِ تکنیکی و سرعتی به میدان می‌رود و نوک لوزی خط هافبک با ستاره عراقی پر خواهد شد.

گادوین منشا و علی علیپور نیز مهاجمان خواهند بود. مهاجمانی که در دو هفته اخیر هر یک گلزنی کرده اند.

پرسپولیس در بازی قبلی نشان داد حتی با ۴-۴-۲ خطی هم می‌تواند خطرناک، روان و تهاجمی بازی کند اما در سیستم لوزی، طبیعی است که تمایلات هجومی بیشتر باشند. بنابراین در مقابل تیم جوان و کم تجربه استقلال خوزستان، هواداران باید منتظر یک نمایش جذاب توام با حملات متعدد باشند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.