مشهد-استاندار خراسان رضوی گفت: رسانه ها باید در مقابل جنگ اقتصادی و روانی دشمن به تقویت سرمایه اجتماعی بپردازند.

توجه ویژه رسانه ها به تقویت رابطه مردم با دستگاه های اجرایی

 به گزارش قدس انلاین ،علیرضا رشیدیان در دیدار با مدیران رسانه های خراسان رضوی اظهار کرد:تقویت رابطه مردم با دستگاه های اجرایی موضوع مهمی بوده که رسانه ها باید به آن توجه داشته باشند و دستاوردهای انقلاب را به اطلاع عموم برسانند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی کارآمدی و کارایی لازم برای حل مشکلات مردم دارد وامروز بزرگترین دغدغه مسئولان، رفع مشکلات و گرفتاری های مردم بوده و در این مسیر از هیچ تلاش فروگذار نمی کنند.

رشیدیان تصریح کرد: دشمنان در چهار دهه گذشته انواع توطئه ها را علیه این ملت به کار برده تا جایی که در سال ۸۸ قطبی ترین انتخابات را هم پشت سر گذاشتیم و امروز هم از تحریم ها و فشارهای اقتصادی با سربلندی عبور خواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: دشمنان به نارضایتی ها امید بسته اند تا با اتکا بر آن موجی را ایجاد کرده و از ظرفیت های درونی برای رسیدن به مقاصد خود بهره گیرند و جنگ روانی که امروز در راستای جنگ اقتصادی دنبال می کنند با این هدف صورت می گیرد.

وی تاکید کرد کرد:دراین شرایط  رسانه ها ودستگاه های فرهنگی باید به کمک آمده و در مقابل جنگ اقتصادی و روانی دشمن در تقویت سرمایه اجتماعی و حفظ آن تلاش کنند.

رشیدیان تاکید کرد: در عرصه مسئولیت باید شجاعت داشته باشیم و اگر جایی اشتباه کرده ایم بپذیریم و هر کجا نیز خدمت کرده و عملکرد مطلوبی داشته ایم آن را طرح و از آن دفاع کنیم.این ذهنیت که مدیران در یک طرف و مردم در سویی دیگر هستند دیدگاهی اشتباه و آسیب زا برای کشور است باید بدانیم  همه ما در یک کشتی  بوده و همه موظف به درک متقابل هستیم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه گفت:عملکرد صحیح و مطلوب دستگاه های اجرایی به تنهایی موجب تقویت سرمایه اجتماعی نمی شود بلکه تمامی دستگاه های فرهنگی، نهادهای مدنی و سمن ها نیز در این مهم نقش بسزایی داشته و برای گذر از این شرایط باید همه بخش ها از جمله دولتی و خصوصی تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.