قدس آنلاین: رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل آباد گفت: سالن چند منظوره ورزشی روستای محمد آباد شهرستان خلیل آباد در زمین اهدایی پدر سردار شهید هرمزی، به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر ساخته می شود.

اهدای ۲ هزار متر زمین برای ساخت سالن ورزشی در خلیل آباد

به گزارش قدس آنلاین؛ علی قربانی، اظهار داشت: یک قطعه زمین به متراژ ۲۵۰۰ مترمربع توسط پدر سردار شهید حسین هرمزی در روستای محمد آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان خلیل آباد جهت ساخت سالن ورزشی به اداره ورزش و جوانان اهدا شده است.

وی خانواده های شهدا را اسوه فداکاری، از خودگذشتگی و صبر دانست و خاطرنشان کرد: پدر سردار شهید هرمزی با این کار خدا پسندانه خود باعث شادی بسیاری از جوانان و نوجوانان ورزشکار نه تنها روستا بلکه شهرستان را فراهم کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: قرار است در این زمین یک سالن چند منظوره احداث شود تا جوانان و نوجوانان محمدآباد و روستاهای اطراف بتوانند با انجام ورزش‌های مختلف در این سالن، اوقات فراغت خود را سپری کنند.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث این سالن با حضور مسئولان استان و شهرستان در هفته دولت سال جاری به زمین زده خواهد شد، اذعان کرد: با ساخت این سالن چند منظوره، جوانان و ورزشکاران روستاهای مزده، محمدآباد، سرمزده، نصرآباد و شهر خلیل آباد از امکانات آن بهره مند خواهند شد.

قربانی با تاکید بر اینکه ارزش این زمین حدود ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است، عنوان کرد: عملیات ساخت این سالن با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و تخصیصی ورزش و جوانان تامین و در صورت تخصیص صد در صدی اعتبارات تا نیمه دوم سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.  

منبع: یارخراسانی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.