شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری در کارگروه تخصصی اشتغال استان به دلیل قصور در معرفی بموقع طرح های اشتغال روستایی و عشایری از سوی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بسیار دلخور و عصبانی شد.

 ناراحتی استاندار از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل کم کاری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اقبال عباسی روز یکشنبه در نشست شورای اشتغال استان با دلخوری و ناراحتی از عملکرد مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، عملکرد این دستگاه را ضعیف اعلام کرد.

در این نشست برخی از بانک‌های عامل مدعی این مسأله شدند که طرح های اشتغال روستایی و عشایری بموقع از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دریافت تسهیلات معرفی نشدند که طرح این موضوع باعث عصبانیت استاندار شد و در این خصوص از مدیر دستگاه مربوطه توضیح خواست.

همچنین استاندار استان از وضعیت عملکرد پرداختی بانک‌های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال روستایی بسیار ناراضی بود.

رئیس شورای اداری استان در ادامه جلسه شورای تخصصی اشتغال با اشاره به وضعیت بسیار ضعیف استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی گفت: چهارمحال و بختیاری در انتهای جدول استان ها در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری است که باید با جدیت دلیل این موضوع بررسی شود.

وی تاکید کرد: چهار بانک عامل و سه دستگاه اجرایی جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طی ۱۰ روز آینده جلسه‌ای تشکیل شود و تعداد طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری ارسالی به بانک های عامل، مبالغ آن‌ها، طرح‌های مصوب و مبلغ تسهیلات پرداخت شده به آن‌ها مشخص شود.

عباسی افزود:تا پایان هفته تمامی طرح‌های بررسی شده از سوی دستگاه های اجرایی به بانک‌ها ارسال شوند و کمیته‌ها نیز طرح‌ها را بررسی کرده و حداقل ۳۰ درصد طرح‌های مازاد بر نیاز متقاضیان به بانک‌ها معرفی شود

استاندار تاکید کرد: بانک‌ها برای تعیین تکلیف طرح ها و همچنین برای حل مشکلات داخلی خود وقت بگذارند و در صورت عدم تغییر رتبه بانک ها در پرداخت تسهیلات و همچنین رفع مشکلات جای هیچگونه گله ای وجود نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.