قدس انلاین : فرمانده انتظامی شهرستان چناران از دستگیری سارق سابقه دار و کشف دو دستگاه خودرو سرقتی در کمتر از 4 ساعت از زمان وقوع سرقت، در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق در کمتر از 4 ساعت توسط پلیس چناران

به گزارش قدس انلاین ،  سرهنگ "برات اویسی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت خودرو، در دو نقطه از سطح شهر چناران با فاصله زمانی کوتاه، بلافاصله تیم تجسس کلانتری 11 به منظور دستگیری سارق یا سارقان احتمالی اپن سرقت ها وارد عمل شد.

وی افزود: با توجه به نحوه و شگرد یکسان بکار رفته در سرقت هر دو خودرو، گمانه زنی در خصوص سرقت خودروها توسط یک نفر، قوت یافت.این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی اظهارات مالباختگان و شگرد خاص بکار رفته در سرقت، موفق شدند سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر و یکی از خودروها را در محل کشف کنند.
سرهنگ اویسی در ادامه با اشاره به اعتراف متهم به هر دو سرقت اظهار داشت: خودرو دوم نیز که در محلی دیگر پنهان شده بود، کشف و به این ترتیب هر دو خودرو کمتر از 4 ساعت از زمان وقوع سرقت، کشف و تحویل مالباختگان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چناران در پایان ضمن تقدیر از تیزهوشی و اقدام سریع همکاران خود در کلانتری 11، خاطرنشان کرد: این دو سرقت در حالی روی داده که راننده، خودرو را به صورت روشن در حاشیه خیابان رها کرده بوده، لذا از شهروندان درخواست می کنیم در نگهداری اموال خود کوشا باشند و براحتی فرصت سرقت را به سارقان ندهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.