این هفته کمپانی بلک‌بری با دو گوشی در جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هفته قرار گرفته است. گوشی‌های چینی هم همچنان به پیشتازی خود ادامه می‌دهند.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته جاری (۶ آگوست ۲۰۱۸) +تصاویر

به گزارش قدس آنلاین، بلک‌بری مدتی است که با وجود تولید گوشی‌های باکیفیت و ارزشمند جزو محبوب‌ترین گوشی‌های هفته قرار نگرفته است و مدت زمان زیادی از زمانی که در این جدول قرار داشت، می‌گذرد. این هفته بلک‌بری در بین جولانگوشی‌های چینی، در جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هفته، دو نماینده دارد. گوشی‌های تازه معرفی شده این کمپانی کانادایی با نام‌های Evolve و Evolve X توانسته‌اند در میان پرطرفدارترین گوشی‌های هفته گذشته قرار گیرند.

مانند هفته‌های گذشته، گوشی‌های چینی در این میان به عناون محبوب‌ترین گوشی‌ها شناخته شده‌اند و از بین همه آن‌ها، شرکت شیائومیاست که در بین طرفداران تلفن‌های هوشمند، بیشتر جذب طرفدار کرده است. این هفته هم مانند هفته گذشته Mi A۲ شیائومی با رتبه اول، بالاتر از گوشی دیگر این شرکت یعنی Redmi Note ۵ Pro قرار گرفته است. Redmi Note ۵ Pro هم همانند هفته گذشته در رتبه دوم قرار دارد. خبر غافلگیرکننده این است که بلک‌بری با معرفی Evolve X خود توانسته است رتبه سوم این هفته را به خود تعلق دهد و به عنوان یک گوشی تازه به بازار آمده، این جایگاه بسیار خوب را برای خود کسب کند.

اوپو که هفته‌های اول معرفی گوشی‌های خود را به خوبی سپری کرده بود، حالا دو نمونه از گوشی‌های خود را در پایین جدول پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته می‌بیند. Find X که در هفته اول عرضه خود به بازار رتبه یک را کسب کرده بود و هفته گذشته در رتبه پنجم قرار گرفته بود، باز هم این هفته به رتبه پایین‌تر سقوط کرده و جایگاه هشتم را در بین گوشی‌های پرطرفدار این هفته دارد. پس از آن هم Evolve بلک‌بریتازه معرفی شده به بازار قرار دارد که با این وجود رتبه نهم را کسب کرده است. F۷ اوپو هم جایگاه دهمی هفته گذشته خود را حفظ کرده است و در انتهای جدول قرار دارد.

از تغییرات این جدول می‌توان به جابجایی nova ۳i هوآوی از رتبه هفتم به جایگاه پنجم و خروج Nokia ۶.۱ Plus از این جدول اشاره کرد. البته به این نکته باید اشاره کرد که +Galaxy A۶ با وجود سر و صدای رسانه‌ای که داشت، تا به حال نتوانسته است در میان گوشی‌های پرطرفدار سال ۲۰۱۸ قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.