شایعات در فضای مجازی حاکی از این است که مسئولان اپل قصد دارند یکی از سه نسخه آیفون خود در سال ۲۰۱۸ را با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه کنند.

آیفون‌های نسل جدید اپل احتمالا با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین،شرکت اپل هرساله نسل جدید آیفون‌های خود را عرضه می‌کند و هر سال نیز با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان و کاربران سیستم عامل آی او اس مواجه می‌شود.

یکی از قابلیت‌هایی که تاکنون در هیچ‌یک از گوشی‌های آیفون شرکت اپل دیده‌ایم، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان فعال است که همین موضوع یکی از اختلافات بارز پرچمداران اپل با سایر شرکت های بزرگ از جمله سامسونگ محسوب می‌شد.

اما به تازگی گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که احتمال دارد در سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه اولین گوشی آیفون مجهز به امکان استفاده از دو سیم کارت باشیم. گفته می‌شود از بین سه گوشی آیفونی که اپل قصد دارد در اواخر سال ۲۰۱۸ معرفی کند حداقل یکی از آنها به قابلیت فوق مجهز است.

محققان احتمال تجهیز نسخه ۶.۱ اینچی را بسیار بیشتر می‌دانند چرا که دارای صفحه نمایشی بزرگ تر از سایر نسخه ها است. همچنین گفته می‌شود که این اقدام اپل به دلیل جذب بیشترین مشتریان چینی بوده است و احتمال دارد که فقط در کشور چین شاهد عرضه این نسخه باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.