قدس آنلاین: مدیرعامل سازمان فناوی اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از رونمایی از «میزکار شهروندی» شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.

میز کار شهروندی شهرداری مشهد به زودی رونمایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین محمدجواد رجائیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در هفته گذشته میز کار یکپارچه شهرداری را رونمایی شد که مخاطب آن پرسنل و کارمندان شهرداری بود که سیستم هوشمندتری در اختیارشان قرار گرفت و یک قدم به سمت یکپارچگی حرکت کردیم. بر این اساس در آینده نزدیک «میز کار شهروندی» را نیز رونمایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: میز کار شهروندی ترکیبی از سرویس‌ها و خدمات الکترونیکی است که تاکنون به صورت مجزا بر روی پرتال شهرداری ارائه می‌شده است. این سامانه علاوه بر این داشبوردی است از تعاملات شهروندان با شهرداری که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان فناوی اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد افزود: برای این که یک عنوان مناسب برای این سامانه انتخاب شود، مسابقه و فراخوان برگزار خواهد شد که در آن شهروندان می‌توانند رأی خود در خصوص عنوان این سامانه از میان نام‌های انتخاب شده اعلام کنند و هر نامی که رأی بیش‌تری به خود اختصاص دهد، انتخاب شده و همراه سامانه رونمایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.