طالقان-عضو شورای اسلامی شهر طالقان با اشاره به اجرای نیمی از طرح بهسازی وآسفالت معابر شهر طالقان در سال جاری گفت: در موضوع جذب سرمایه گذار جهت توسعه زیرساخت های گردشگری طالقان ضعیف عمل شده است.

پیشرفت ۵۰ درصدی طرح بهسازی معابر شهری طالقان/در جذب سرمایه گذار ضعف داریم

حامد صادقیان در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: شورای اسلامی و شهرداری طالقان با هدف جلب رضایت شهروندان طرح بهسازی وآسفالت معابر اصلی وفرعی را آغاز کرده و تاکنون حدود ۵۰ درصد از کار اجرا شده است.

وی با بیان اینکه فرایند بهسازی و روکش آسفالت خیابان اصلی شهر و برخی از معابر مهم انجام شده است گفت: این کار همچنان با قدرت ادامه دارد و فعالیت پیمانکار در برخی معابر فرعی آغاز شده است.

صادقیان تصریح کرد: اعتبار این عملیات از محل اعتبارات استانی و بودجه مصوب داخلی شهر تأمین شده ضمن آنکه برای تأمین مالی پروژه برخی از زمینهای در اختیار شهرداری نیز به شکل تهاتری به پیمانکاران واگذار شده است.

عضو شورای شهر طالقان با تأکید براینکه مدیریت شهری طالقان تمام توان وظرفیت خود را برای ایجاد رضایتمندی در ساکنان شهر طالقان و گردشگران به کار گرفته است گفت: در این راستا تلاش شده با احصای مشکلات مردم در مناطق ومحلات مختلف نسبت به ارائه خدمات شهری مناسب و رفع مشکلات موجود اقدام شود.

وی به پروژه های عمرانی مهم و در دست اجرای شهرداری طالقان اشاره کرد و گفت: احداث کتابخانه مرکزی شهر، پارک ساحلی و دیوار ساحلی برای پیشگیری از سیلاب های فصلی توسط پیمانکاران مختلف در حال انجام است.

صادقیان به حوزه گردشگری و رویکرد شورای شهر به این موضوع اشاره کرد و گفت: حضور بخش خصوصی وتوسعه زیرساخت‌های گردشگری همواره مورد توجه مسؤولان شهری طالقان در ادوار مختلف بوده است وامتیازاتی نیز برای این منظور در نظر گرفته شده اما متأسفانه باید پذیرفت در این زمینه ضعف داشته‌ایم و آنچه مورد انتظار بوده محقق نشده است.

وی در پایان گفت: شورای پنجم شهر طالقان موضوع مشارکت بخش خصوصی در توسعه شهر به خصوص زیرساخت‌های گردشگری را با جدیت دنبال می کند و تلاش دارد گام‌های مؤثری را در این زمینه بردارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.