بررسی آمار سامانه املاک و مستغلات کشور نشان می‌دهد رهن یک واحد مسکونی ۳۵ متری در مناطق جنوبی تهران حدود ۳۲ میلیون و رهن یک آپارتمان ۱۲۷ متری در مناطق شمالی پایتخت ۲۷۰ میلیون تومان است.

قیمت روز اجاره مسکن (۱۳۹۷/۰۵/۱۴) | اجاره ۶ میلیونی در چیذر + جدول

به گزارش قدس آنلاین،یک واحد مسکونی ۷۵ متری ۱۲ ساله در منطقه ۲ با رهن ۴۰ میلیون و اجاره ماهانه ۴ میلیون تومان در سامانه کد رهگیری ثبت شده است. نرخ اجاره هر مترمربع این واحد مسکونی حدود ۷۰ هزار تومان است.

در منطقه ۱۲ و محله مختاری قرارداد اجاره یک واحد ۳۵ متری ۹ سال ساخت با شرایط ۲۰ میلیون تومان رهن و اجاره ماهانه ۳۵۰ هزار تومان امضا شده است. هر مترمربع این آپارتمان کوچک متراژ ۲۷ هزار و ۱۴۳ تومان است.

نرخ اجاره ماهانه یک واحد ۱۰۴ متری ۷ ساله واقع در خیابان پیروزی ۱.۵ میلیون تومان است، البته مستاجر برای امضای قرارداد اجاره این واحد مسکونی ۱۱۰ میلیون تومان نیز پول پیش به صاحبخانه پرداخت کرده است.

در حشمتیه قرارداد اجاره یک واحد ۵۴ متری ۱۷ ساله با شرایط رهن ۹۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه هزار تومان در سامانه املاک و مستغلات کشور ثبت شده و در دانشکده افسری رهن و اجاره ماهانه یک آپارتمان ۵۸ متری ۸ سال ساخت به ترتیب ۲۵ میلیون تومان و یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بوده است.

همچنین در منطقه ۲۱ و محله باشگاه نفت قرارداد یک واحد مسکونی ۱۰۵ متری ۳ ساله با رهن ۹۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه یک میلیون تومانی و در محدوده میدان جهاد قرارداد یک آپارتمان ۲۲ ساله با مساحت ۹۳ متر با شرایط ۵۰ میلیون پول پیش و ماهانه ۲.۲ میلیون تومان اجاره به تاریخ ۱۴ مرداد ۹۷ امضا شده است.

در منطقه ۲ محله صادقیه یک دستگاه آپارتمان ۸۵ متری ۲۰ ساله با ۵۰ میلیون تومان رهن به مستاجر اجاره داده شده است.

           شاخص قیمت رهن و اجاره واحد مسکونی در برخی مناطق تهران

نام محله متراژ سال ساخت نرخ رهن (میلیون تومان) نرخ اجاره (تومان)
آپادانا ۶۳ ۴ ۷۵ ۹۰۰ هزار
مبارک آباد ۹۵ ۷ ۲۲۰ ۱۰۰۰
راه‌آهن ۶۵ ۷ ۶۰ ۲۵۰ هزار
دروس ۱۱۰ ۱۵ ۳۰ ۳.۹ میلیون
شمس‌آباد ۸۱ ۹ ۲۵ ۲.۸ میلیون
جمهوری ۵۷ ۱۶ ۱۵ یک میلیون و۲۵۰ هزار
ایرانشهر ۵۵ ۱۴ ۳۵ یک میلیون و ۷۵۰ هزار
آهنگ ۹۱ ۷ ۵ ۱.۵ میلیون
حسن‌آباد ۹۰ ۴ ۱۳۵ ۲میلیون
شهرداری ۱۶۵ ۱۷ ۱۹۰ -
شهرک المهدی ۸۸ ۱۳ ۱۷۵ ۱۰ هزار
بریانک ۹۰ ۴ ۶۰ یک میلیون
وحیدیه ۶۵ ۸ ۶۰ ۵۰۰ هزار
طرشت ۷۳ ۴ ۲۰ ۱.۲ میلیون
ارامنه جنوبی ۹۹ ۴ ۱۰۰ ۲.۵ میلیون
چیذر ۱۲۷ ۴ ۷۰ ۶ میلیون

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.