کرج- عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به اینکه اعتراض مردم به حق است و باید توجه ویژه ای به آن داشت، گفت: در حال حاضربا جنگ روانی و جنگ اقتصادی روبه روییم و باید شرایط ویژه‌ای را که در آن هستیم، درک کرد.

کشورمان با جنگ روانی و اقتصادی روبه رو است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیامک ره‌ پیک صبح امروزسه شنبه در آیین تودیع و معارفه ریاست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان البرز که در سالن جلسات میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از اهدافش حفظ اسلام و زنده نگهداشتن آن است، گفت: هرجامعه ای قواعدی دارد و آن جامعه ای موفق است که با وجود یک ملت با انگیزه مردمی، وفادار، جدی، مجاهد و پر تلاش است.

وی در ادامه افزود: وجود یک فرمانده و رهبردینی با بصیرت ویژگی های خاص جمهوری اسلامی است که یک ملت به آن نیازدارند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به موانعی که برسر راه ملت ما وجود دارد که با ارزشهای برخی از کشورها متفاوت است، افزود: بخشی از موانع هم در داخل کشور وجود داشته است که مشکلات را دو چندان کرده است و بایستی شناسایی و تصمیم گیری شود.

ره پیک در ادامه گفت: شرایط کشور ما یک شرایط ویژه است که جنگ نظامی در مرزها نداریم اما در حال حاضربا جنگ روانی و جنگ اقتصادی روبرو هستیم و باید شرایط ویژه‌ای که در آن هستیم درک کرد.

وی با بیان اینکه در این برهه از زمان باید تصمیمات با دقت و سرعت انجام شود و هر تصمیم نادرستی زیان‌های بسیاری به بار می‌آورد، تصریح کرد: در کشور ما یک انقلاب عظیم با پشتوانه ۱۰۰ درصدی مردمی ایجاد شده و بنیان‌ها و انقلاب تا عمق نفوذ کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم به ارزشهای جمهوری اسلامی پایبند هستند و اعتراض مردم به حق است خاطرنشان کرد: شورای نگهبان وظایفی برعهده دارد که مهمترین آن مربوط به مسائل مربوط به انتخابات است که باید این وظایف طبق قانون انجام شود.

ره پیک در پایان گفت: بی‌طرفی و رعایت اخلاق از جمله کارهای مهم شورای نگهبان است و این در حالی است که که این مجموعه حدود ۳۰۰ هزار نفر نیرو در سطح کشور دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.