نظرآباد- رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان نظرآباد با اشاره به ظرفیت های بالای ورزش این شهرستان از افتتاح ۲ زمین چمن فوتبال تا دهه فجر امسال خبرداد.

افتتاح ۲زمین چمن فوتبال در دهه فجر/خانه جوان نظرآباد احداث می‌شود

نبی الله دهقانی پور در گفتگو با خبرنگار قدس‌آنلاین اظهار کرد: زمین چمن فوتبال مصنوعی بزرگ شهر نظرآباد به عنوان اولویت اول پروژه‌های عمرانی ورزش در این شهرستان است و اعتبار قابل توجهی برای تکمیل وبهره‌برداری آن در سال گذشته و امسال دیده شده است.

وی افزود: با توجه به فقدان زمین چمن فوتبال متعلق به اداره ورزش در این شهرستان بهره برداری از این فضای ورزشی می تواند در توسعه و رونق فوتبال شهرستان نقش بسزایی را ایفا کند وبستر مناسبی برای میزبانی باشگاه‌های فوتبال شهرستان از مسابقات استانی و کشوری باشد.

این مسئول با اشاره به افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی روستای بختیار با اعتبار ۲۰۰ میلیونی در دهه فجر امسال گفت: عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره شهرک فرهنگیان نیز با اختصاص اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی در سال جاری انجام خواهد شد.

فعال شدن خانه کشتی تا پایان مرداد

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان نظرآباد به انجام تعمیرات وبهسازی برخی از اماکن ورزشی اشاره کرد و گفت: با اختصاص اعتباری ۲۸۰ میلیون تومانی تعمیرات وتجهیز چند سالن و تنها استخر دولتی شهرستان در حال انجام است که ۹۰ درصد قرارداد با پیمانکار انجام شده است.

دهقانی پور با اعلام بازگشایی دو سالن ورزشی شهدای علی آباد و شهدای صالح آباد پس از ۳ سال تعطیلی گفت: این دو فضای ورزشی به دلیل برخی مشکلات و نواقص از ۳ سال پیش از چرخه خدمات دهی خارج شده بود که خوشبختانه با اقدامات لازم  مجددا از ۱۰ روز آینده در اختیار جامعه ورزش قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز شهرستان و ظرفیت های بالای کشتی نظرآباد سالن شهدای صالح اباد به عنوان خانه کشتی شهرستان فعالیت می کند و قطعا می تواند پیامدهای مثبتی برای توسعه این ورزش داشته باشد.

متولی ورزش وجوانان شهرستان نظرآبادبه ارائه آماری از بخش های مختلف ورزش این شهرستان پرداخت و گفت: در حال حاضر قریب به ۷ هزار ورزشکار در قالب ۳۴ هیئت ورزشی فعالیت می کنند و ۶۵ باشگاه خصوصی و ۱۷ فضای ورزشی دولتی به این جامعه آماری خدمات می دهند.

دهقانی پور سرانه فضای ورزشی شهرستان نظرآباد را ۴۴ سانتی متر عنوان کرد  وگفت: در بین شهرستان های استان البرز نظرآباد در وضعیت بهتری از حیث زیرساخت های ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: قهرمانان ارزشمندی از این شهرستان در تیم های ملی مختلف کشور حضوردارند که میتوان به لیلا خدابنده ملی پوش ارزنده تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان به عنوان سرآمد آنها اشاره کرد.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای سمن ها

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان نظرآباد به حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: ۱۷ سازمان مردم نهاد در بخش جوانان شهرستان فعالیت دارند و با پیگیری های لازم تسهیلات اشتغالزایی برای ۴ سمن پرداخت شده است و تلاش داریم  تا این مهم را برای دیگر سمن ها نیز اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد این شهرستان فعالیت های خوبی در حوزه ازدواج و آسیب های اجتماعی داشته اند گفت: مجمع خیرین ازدواج شهرستان شکل گرفته است  ودر مدت زمان کوتاه فعالیت این مجمع جهیزیه ۹ زوج نظرابادی تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: در عین حال با همراهی ادارات و دستگاه های مختلف مسابقات مختلف فرهنگی درحوزه قرآنی و کتابخوانی نیز برگزار شده است.

دهقانی پور با اشاره به فعالیت خانه جوان در این شهرستان گفت: با مساعدت اداره فرهنگ وارشاد شهرستان فضای محدودی برای فعالیت خانه جوان ایجاد شده است با این حال با توجه به نیازی که وجود دارد قطعه زمینی در مساحت ۷۵۰ متر به اداره ورزش در حال واگذاری است و به محض اتمام پروسه اداری عملیات احداث خانه جوان شهرستان در زیربنای ۴۰۰ مترمربع آغاز خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری با بخش خصوصی برای ایجاد فضاهای ورزشی در شهرستان نظرآباد گفت: اداره ورزش وجوانان آنچه در توان دارد را برای تسهیل حضور سرمایه گذاران انجام می دهد و خبر خوش آنکه در حال حاضر با ورود بخش خصوصی قرار است شاهد ایجاد یک مجموعه ورزشی بزرگ با سرمایه گذاری ۱۰ میلیاردتومانی در این شهرستان باشیم که در حال طی مراحل اداری است.

دهقانی پور در پایان گفت: خوشبختانه با حمایت و توجه ویژه مدیرکل ورزش وجوانان استان و فرماندار شهرستان نیازهای حوزه ورزش وجوانان شهرستان به شکل مستمر پایش وبرای رفع آنها تلاش می شود ضمن آنکه از مسئولان شهرداری نظرآباد این توقع وانتظار را داریم تا در موضوع تجلیل از مدال آوران در سال جاری همچون گذشته همراه و یاور ما باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.