قدس آنلاین: برای نخستین تمبر یادبود استاد حسین قندی استاد پیشکسوت روزنامه نگاری طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، محلی و خانواده آن مرحوم در زادگاهش سبزوار رونمایی شد.

تمبر یادبود استاد قندی رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی شامگاه سه شنبه در این مراسم گفت: استاد قندی فرهیخته علوم ارتباطات، تالیفات ارزشمندی در حوزه روزنامه نگاری و ارتباطات به یادگار گذاشته است.

یوسف امینی افزود: خبرنگاری احساس مسئولیت و تعهد به انجام کار تا پای جان است. شجاعت و صراحت، صداقت در کلام و شفافیت در بیان از ویژگیهای بارز حرفه خبرنگاری است.

وی به فراز و نشیبهای حرفه خبرنگاری اشاره و بیان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس وهمه صحنه های نظام خبرنگاران نقش اثرگذاری داشته اند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: امروز عصر ارتباطات و دهکده نوین جهانی نامگذاری شده و دسترسی به اطلاعات در شبکه های مختلف مجازی فراهم است. رسانه ها نقش مهمی در انتشار اخبار در فضای غبارآلود و تشخیص اخبار صحیح از نادرست برای مردم دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز گفت: به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار تمبر یادبود استاد قندی، سلطان تیتر ایران رونمایی و همچنین 'نشان زنده یاد قندی' به خانواده این روزنامه نگار و سه نفر از پیشکسوتان عرصه خبر در سبزوار اعطا شد.

محمد علی آبادی افزود: در این چارچوب همچنین خبرنگاران خانواده معظم شهدا، خبرنگاران پیشکسوت و دیگر خبرنگاران سبزوار مورد تقدیر قرار گرفتند.

'حسین قندی' از استادان شناخته شده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، متولد اسفند ۱۳۳۰ در سبزوار بود روز سوم اردیبهشت ۱۳۹۴ بر اثر بیماری در تهران دار فانی را وداع گفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.