قدس آنلاین-وحید اکرمی: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌رضوی گفت: جای خالی خبرگزاری برای عرب زبانان منطقه در کشورمان مشهود است و امیدواریم این خلا با همت مدیران غیردولتی برطرف شود.

ایجاد خبرگزاری برای عرب زبانان، منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد

سید عبدالله ارجائی با حضور در تحریریه قدس آنلاین  در دیدار با دبیر قدس آنلاین خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اوضاع خاص منطقه و جهان اسلام و نظر به اینکه بیشتر مسلمانان را عرب زبانان تشکیل می دهند، به نظر می رسد بهترین راه برای نشر و اشاعه آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی در منطقه تشکیل یک خبرگزاری قدرتمند عرب زبان باشد.

وی گفت: سالهاست که خبرگزاری الجزیره در منطقه یکه تازی می کند و چقدر شیرین است که این سلطه با ایجاد یک خبرگزاری عرب زبان که در کشور ما پشتیبانی شود شکسته شود. این خبرگزاری می تواند جهت رشد و تنویر افکار عمومی مردم منطقه و بیداری مسلمانان و خروج آنها از چنگال مستکبرین دنیا که باعث جلوگیری از آشوب و فتنه در منطقه خواهد بود، کمک شایان توجهی انجام دهد.

وی عنوان کرد: نمی توان از دولت انتظار داشت که در تشکیل چنین خبرگزاری پیش قدم شود. زیرا اینکار نیاز به یک ثبات و مدیریت بادوام دارد. دولت مطابق قانون هر ۴ سال یکبار ممکن است تغییر کند و با این تغییر نحوه مدیریت سازمانها و ارگانهای مربوطه هم معمولا عوض می شود. لذا امیدی به انسجام در خبرگزاری عرب زبانی که دولت تشکیل دهد نیست.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌رضوی گفت: به نظر می رسد بهترین سازمانی که در حال حاضر در سطح کشور بتواند از عهده چنین امر خطیر و تقبل هزینه های هنگفت آن برآید، آستان قدس رضوی است. این مجموعه از نظر داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در کل کشور نمونه است و مدیریتی منسجم و باثبات دارد. امیدواریم خبرگزاری عرب زبان بزودی افتتاح شود و تاثیرات مثبت خود را بر منطقه و جهان اسلام آشکار کند.

سید عبدالله ارجائی عنوان کرد: بنده از مخاطبان قدیمی قدس هستم بویژه مجله اینترنتی آن که به قدس آنلاین معروف است و تلاش می کنم، هر روزه از اخبار و گزارش های آن را مطلع شوم.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.