شهرکرد-همزمان با ۱۷ مرداد و روز خبرنگار رئیس ،معاون اداری مالی و مدیریت روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با حضور در موسسه فرهنگی قدس از زحمات مدیران و خبرنگاران روزنامه قدس و خبرگزاری قدس آنلاین تجلیل نمودند.

دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مدیران و خبر نگاران مؤسسه فرهنگی قدس در استان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، علی گرجی صبح روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ضمن حضور در خبرگزاری قدس آنلاین و روزنامه قدس این روز را به خبرنگاران و دست اندرکاران مؤسسه فرهنگی قدس تبریک گفت.

گرجی در ادامه افزود: خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می کنند، انعکاس و بازتاب حقایق و واقعیت‌ها در جامعه مرهون تلاش‌های بی وقفه اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به اینکه رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم ایثار و فداکاری خبرنگاران در آگاهی‌رسانی به مردم است، افزود: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد رسانه‌هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خاتمه تصریح کرد: خبرنگاران مشاوران امین و ناصحان مشفقی هستند که با ارائه مطالب و انعکاس حقایق در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاریگر مسؤولان خواهند بود.

در ادامه سرپرست موسسه فرهنگی قدس در استان با تجلیل از خدمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این نهاد مقدس را یکی از ارگان‌های در خط مقدم جبهه فرهنگی برشمرد که بحمدالله تاکنون توانسته است از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی دفاع نموده و بیانگر اهداف و آرمان‌های بلند ایران اسلامی است.
سعید بیاتی اشکفتکی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی از توانمندی‌ها و مجاهدت‌های همه فعالان فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خصوصاً مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و کارکنان این نهاد انقلابی و همیشه در صحنه تقدیر و تشکر نمود.
شایان ذکر است در این نشست اسماعیل علیاری مدیر اجرای مراسم استان و مجید غلامی مدیریت روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.