۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 613803

پس از مسدود شدن تلگرام در ایران، رتبه این پیام رسان در سطح جهانی سقوط چشم گیری داشته است.

 سقوط چشم گیر رتبه تلگرام در الکسا

به گزارش قدس آنلاین، مدتی پیش پیام‌رسان تلگرام در داخل ایران مسدود شد و دلیل آن نیز عدم همکاری مدیر این پیام‌رسان با مسئولان جمهوری اسلامی و حمایت آشکار از رسانه‌های ضدانقلابی بود.

تعداد بسیار زیادی از کاربران پیام‌رسان تلگرام را آی پی‌های ایرانی تشکیل می‌دادند و به همین دلیل این پیام‌رسان عمده شهرت خود را به لطف استفاده کاربران ایرانی از این پیام‌رسان، کسب کرده بود.

پس از مسدود شدن تلگرام، شاهد کاهش چشمگیر رتبه آن در بین سایت‌های جهانی بودیم. از طرفی به دلیل حمایت بسیار خوب و بی سابقه مردم از پیام‌رسان‌های داخلی، شاهد صعود روزافزون این پیام‌رسان ها در سطوح جهانی هستیم. یکی از پیام رسان های داخلی که استفاده از آن به خوبی در میان کاربران رواج پیدا کرده است، پیام‌رسان بله است.

سایت الکسا مرجع رسمی در زمینه رتبه بندی سایت‌های جهان بر اساس میزان بازدید و استفاده کاربران از آنها است. زمانی که به نمودار دو پیام رسان تلگرام و بله در این سایت نگاه می‌کنیم متوجه سقوط چشم گیر رتبه تلگرام و صعود روزافزون بله طی ماه های گذشته می‌شویم. در ادامه نمودار دو پیام رسان تلگرام و بله در سایت الکسا را مشاهده می‌کنید:

کاهش رتبه تلگرام در الکسا به اوج رسیده است؛ صعود چشمگیر پیام‌رسان بله +تصاویر

کاهش رتبه تلگرام در الکسا به اوج رسیده است؛ صعود چشمگیر پیام‌رسان بله +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.