نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد قانون یهودیت چیز جدیدی نیست و با توطئه معامله قرن مرتبط است و هدف از آن حذف مسئله فلسطین است.

ابوشریف: قانون یهودیت چیزی جدیدی نیست/ هدف معامله قرن حذف مسئله فلسطین است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «ناصر ابوشریف» در نشستی با عنوان « بررسی پیامدهای قانون قومیت رژیم صهیونیستی بر معادلات داخلی و بیرونی فلسطین» با اشاره گذرا به چگونگی روند اشغال سرزمین فلسطین و سیطره باندهای صهیونیستی با کمک استعمارگران انگلیسی از طریق اعلامیه بالفور و نیز ارتکاب جنایات هولناک از سوی این باندهای جنایتکار اظهار داشت پس از یکصد سال شاهد بودیم که نخست وزیر  انگلیس به جای  عذرخواهی از ملت فلسطین به خاطر نقش انگلیس در اشغال سرزمین فلسطین اعلام کرد به این اعلامیه افتخار می‌کند. در حالی که اعلامیه بالفور حق ملت فلسطین را سلب کرد و این حق را به مهاجران یهود داد، اروپا از یهودیان ناراحت بود و می‌خواست به هر شکلی آنها را به سرزمین فلسطین بفرستد، با توجه به اینکه عثمانی سقوط کرد، انگلیس سرزمین فلسطین را اشغال کردو آن را تحت قیمومیت خودقرار داد و این اشغال زمینه را برای بزرگترین جنایت علیه بشریت و ملت فلسطین فراهم کرد.

وی به کتابی اشاره کرد که یک صهیونیست درباره جنایات صهیونیست‌ها نوشته و آن را با مدرک و سند آورده است که این کتاب، اخراج و کشتار ملت فلسطین را سازمان یافته می‌داند. در این کتاب آمده است که دو سوم ملت فلسطین با اشغال سرزمینشان آواره شدند، باندهای صهیونیست، 530 شهر و روستای فلسطینی را ویران کردند و بزرگترین جنایت در سال 1948 با تشکیل رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

ابوشریف گفت در سال 1948 زمانی که رژیم صهیونیستی تشکیل شد، قوانینی را در آن زمان وضع کرد از جمله قانون بازگشت که این قانون به تمام یهودیان جهان اجازه بازگشت به سرزمین فلسطین را می‌داد، گویی که سرزمین فلسطین متعلق به آنهاست. تمام یهودیانی که به فلسطین می‌رفتند، فورا شناسنامه اسرائیلی دریافت می‌کردند.

با وجودی که سازمان ملل متحد قطعنامه 194 را درباره حق بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمینی که از آن رانده شدند، تصویب کرد، اما تا کنون  این قطعنامه هرگز اجرا نشده است، در حالی که اسرائیل قانون حق بازگشت را برای یهودیان سایر مناطق جهان به سرزمین فلسطین همچنان اجرا می‌کند.

در ابتدای تشکیل رژیم صهیونیستی، این رژیم خود را دموکراتیک دولت جا می‌زد و مدعی شد که  اقلیت‌ها هم حق دارند، زندگی کنند، اما پس از گذشت هفتاد سال، شاهدیم که چطور ماهیت خود را با قانون یهودیت نشان دادند، البته این قانون چیز جدیدی نیست و از اول هم وجود داشته است. اما بازی کاملا مشخص شده و حقایق برملا شده است، صهیونیست‌ها قانون یهودیت را تصویب کردند که بر اساس آن، فقط یهودیان حق زندگی دارند و دیگر اقلیت‌ها چه فلسطینی و غیره حقی ندارند، آنها هیچ حقی را برای ملت فلسطین قائل نیستند، ما از ابتدا این را می‌دانستیم و ماهیت رژیم را می‌دانستیم، اما اکنون این رژیم با این قانون، ماهیت خود را برای جهانیان برملا کرد.

البته این قانون به زیان یهودیان و رژیم صهیونیستی است، این قانون چهره بدی از رژیم صهیونیستی به جهانیان نشان می‌دهد و وجهه آن را خدشه دار می‌کند، در حالی که این ماجرا(علت تصویب قانون قومیت) علل زیادی دارد.

اولین دلیل آن است که تعداد فلسطینی‌ها بیشتر از تعداد یهودیان است و این خطری برای رژیم صهیونیستی است و تلاش کرده از این خطر خود را رها کند، آنها طرح‌هایی برای بیرون راندن فلسطینی‌ها از سرزمین خودشان دنبال کرده‌اند، همچون طرح دو دولت یهودی و فلسطینی که علمی نشد، این رژیم می‌خواهد با قانون یهودیت مشکل کمی جمعیت یهودیان را جبران کند.

گروهی که اکنون دولت ترامپ را هدایت می‌کنند، همه آنها یهودی صهیونیستی هستند،‌داماد ترامپ یک صهیونیست طرفدار توسعه شهرک‌های صهیونیست‌نشین است، سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی یک یهودی ساکن شهرک‌های صهیونیست‌نشین است، این افراد افراط‌گرایی صهیونیستی خود را بر آمریکایی بودن خود ترجیح می‌دهند.

موضوع دیگری که به قانون یهودیت کمک کرده است، اوضاع جهان عرب است، برخی حکام عرب همچون محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند تمام این مسائل، مولفه‌هایی هستند که رژیم صهیونیستی را در صدور این قانون کمک کرد، با وجودی که می‌دانست این قانون به زیان خودش است.

قانون یهودیت با طرح موسوم به معامله قرن مرتبط است، طرحی که عبارت است از یک پروژه آمریکایی صهیونیستی برای حذف مسئله فلسطین و اعلام پیروزی نهایی بر اعراب و مسلمانان.

ابوشریف در ادامه این نشست که در خبرگزاری آنا برگزار شد،‌افزود: پروژه معامله قرن از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا و انتقال سفارتش به این شهر آغاز شد.

اجرای قانون یهودیت پیامدهای بدی برای رژیم صهیونیستی دارد،‌20 درصد ساکنان مناطق اشغالی، فلسطینی هستند که تعداد زیادی مسلمان،‌9 درصد مسیحی و بقیه دروزی هستند، رژیم صهیونیستی به شدت با آنها درگیر خواهد شد. درباره دروزی‌ها باید نکته‌ای را بگویم که طایفه‌ای در رژیم صهیونیستی هستند که در ارتش این رژیم خدمت می‌کنند و سال‌هاست در ارتش و یگان‌های رزمی و تک‌تیراندازان رژیم خدمت می‌کنند، خیلی از فرماندهان از جمله فرمانده جنوب ارتش رژیم، دروزی هستند، با این قانون، این افراد یک شبه از شهروند به فرد مقیم و مهاجر تبدیل می‌شوند و به همین سبب درگیری میان رژیم صهیونیستی و این افراد ایجاد خواهد شد که درگیری آسانی نخواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.