اصفهان- جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: امروز در حالی که کشورهای همسایه درگیر جنگ و خونریزی هستند، کشور ما از نعمت بزرگی به نام امنیت برخوردار است و این امنیت در سال جاری نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود.

امنیت در کشورنسبت به پارسال بیشتر می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار اسکندر مؤمنی در مراسم افتتاح دومین مسابقات مهارتهای پلیسی که در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد، اظهارکرد: برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی در سطح نیروی انتظامی اقدام بزرگی بود که رویکرد دانش محوری را به مهارت محوری تغییر داد.

 وی با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی نیروی انتظامی توجه به موضوع آموزش و ارتقای سطح آموزش در نیروی انتظامی است، ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ورزش های حرفه ای و قهرمانی در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به راه اندازی قرارگاه تربیت و آموزش نیروی انتظامی در سال ۹۴، گفت: در این قرارگاه آموزش‌های بدو خدمت، حین خدمت و یگانی و مهارت‌های فردی در دستور کار قرار گرفت در حالی که تا قبل از راه‌اندازی قرارگاه جهادی آموزشهای دانش محور در دستور کار بود.

وی تاکید کرد: با راه‌اندازی این قرارگاه رویکرد از دانش محوری به مهارت محوری تغییر یافت و عمده برنامه‌های اصلی به این بخش معطوف شد.

سردار مؤمنی گفت: دو دوره ارزیابی و بازرسی میدانی از تمامی رده‌های نیروی انتظامی در سراسر کشور انجام شده که در مرحله دوم تغییرات معناداری را در مهارتهای نیروها شاهد بودیم که انگیزه برای ادامه فعالیت در این بخش را قوی‌تر میکرد.

وی با بیان اینکه تمام کارکنان ناجا در رده‌های مختلف باید به دفترچه‌هایی که در اختیار دارند،  توجه داشته باشند، افزود: هر چند ماه یکبار ارزیابی با توجه به اطلاعات مندرج در این دفترچهها از افراد انجام می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: افزایش مهارت و آموزش بر روی مجموعه نیروی انتظامی تاثیرگذار است.

وی توجه به ورزش‌های حرفهای و قهرمانی را از دیگر  برنامه‌های در دستور کار قرارگاه جهادی مهارت آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: با توجه به فعالیتهای تعریف شده در این قرارگاه در سال گذشته نیروهای انتظامی موفق به کسب قهرمانی های بین‌المللی شده‌اند، همچنین با ارتقاء آموزش‌ها امنیت افزایش یافته و کشف جرم نیز در زمان کمتر و دقت بالاتر انجام میشود.

سردار مؤمنی گفت: امروز در حالی که کشورهای همسایه درگیر جنگ و خونریزی هستند، کشور ما از نعمت بزرگی به نام امنیت برخوردار است و این امنیت در سال جاری نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری جرایم خشن کاهش خوبی داشته است، گفت: تعداد درگیری با مجرمان بیشتر و تعداد شهدای نیروی انتظامی کم شده و این امر به دلیل ارتقای مهارت‌ها بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.