کرج- استاندار البرز با اشاره به اینکه فرصت هایی که ظرف کمتر از یک سال برای البرز رقم خورده بسیار قابل توجه بوده، گفت: امسال در مدت ۴ ماه حدود ۱۰ هزار شغل در این استان به ثبت رسیده که با مدت مشابه سال قبل قابل مقایسه نیست.

 ۱۰ هزار شغل از ابتدای سال ۹۷ در البرز ایجاد شده است

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در شورای اشتغال استان که بعد از ظهر روز گذشته(چهارشنبه) در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد افزود: بر این اساس به تمامی دستگاه ها، فرمانداری ها و شهرداری ها ابلاغ شد که از فعالان عرصه اطلاع رسانی به شایستگی تقدیر کنند.

وی ادامه داد: مسئولان باید با سعه صدر گوش شنوای دغدغه های خبرنگاران را داشته باشند چراکه آنها صدای مطالبات مردم هستند.

نجفی گفت: ضرورت دارد که در شرایط کنونی با هجمه های گسترده دشمنان که درصدد ایجاد فضای ناامیدی در جامعه هستند، رسانه های داخلی با هوشیاری و منصفانه نسبت به تنویر افکار عمومی و تبیین دستاوردهای نظام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه فرصت هایی که ظرف کمتر از یک سال برای البرز رقم خورده بسیار قابل توجه بوده، افزود: امسال در مدت ۴ ماه حدود ۱۰ هزار شغل در این استان به ثبت رسیده که این آمارها با مدت مشابه سال قبل قابل مقایسه نیست چراکه جهش بزرگی داشته است.

استاندار البرز با انتقاد از عملکرد صدا و سیما بدلیل عدم انعکاس دقیق از عملکرد و دستاوردهای نظام، اضافه کرد: اکنون دولت توجه ویژه ای به بخش خصوصی و بویژه تولیدکنندگان دارد از این رو تسهیلات فراوانی را برای آنها در نظر گرفته است تا در تنگناها تنها نمانند و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت خاص برای این امر تشکیل می شود.

وی گفت: مدیران و مسئولان و رسانه ها باید با هم تعامل سازنده ای داشته باشند تا در این شرایط حساس سد محکمی در برابر توطئه های استکبار باشند.

نجفی افزود: تریبون های یکطرفه را باید قطع کنیم و حرف های مردم را بشنویم تا اعتراضات به خیابان ها منتج نشود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار اشتغالی که از ابتدای سال در سامانه رسمی ثبت شده، نوید بخش اقدامات بزرگی در استان است و این روند تا کسب رضایت مردم ادامه دارد.

استاندار البرز گفت: بانک ها باید در چنین شرایطی که فرصت های خوبی برای تولیدکنندگان فراهم شده، همراهی بیشتری داشته باشند و با اقدامات خود امید را تسری دهند.

وی افزود: در اشتغال روستایی نیز با برنامه ریزی ها صورت گرفته و تحقق مصوبات از رتبه ۱۸ کشور اکنون به رتبه سوم رسیده ایم.

نجفی عنوان کرد: در بخش اشتغال فراگیر، روستایی و تسهیلات کمیته امداد امام خمینی (ره) حتی یک ریال از تسهیلات مصوب نباید بازگشت داشته و بدون استفاده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.