در جریان حاشیه افتتاح خانه کاراته خراسان رضوی مسوولان هیات کاراته بر سر این که چه کسی به وزیر دسته گل بدهد دچار اختلاف شدند اما در نهایت رئیس هیات این کار را انجام داد!

دعوا بر سر اهدای دسته گل به وزیر ورزش!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد برای افتتاح چند پروژه ورزشی مسوولان هیات کاراته خراسان رضوی بر سر اینکه چه کسی دسته گل را به وزیر ورزش بدهد اختلاف سلیقه داشتند اما در نهایت رئیس تازه وارد هیات کاراته مسوولیت اهدای  دسته گل به وزیر را برعهده گرفت تا دیگر نزدیکان او به نوعی دلخور شوند!

پیش از آنکه وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح خانه کاراته خراسان رضوی به مجموعه حجاب مشهد بیاید، مسوولان اجرایی هیات کاراته در حضور خبرنگاران بر سر این که چه کسی دسته گل را به وزیر ورزش و جوانان اهدا کند دچار اختلاف شدند، به شکلی که هر کسی معتقد بود خودش باید این دسته گل را به وزیر بدهد اما پس از کشمکش چند دقیقه بر سر این موضوع رئیس هیات تصمیم گرفت خودش دسته گل را به وزیر بدهد تا  جنجال بر سر دسته گل به این ترتیب تمام شود.

اما این موضوع تنها حاشیه افتتاح این مجموعه ورزشی نبود بلکه به محض ورود وزیر ورزش و جوانان همراهان آقای وزیر با کفش روی تاتامی‌ های نو و جدید خانه کاراته رفتند تا اعتراض برخی ورزشکاران به این مساله شنیده شود؛ با این وجود تمامی مدعوین ویژه این مراسم با کفش روی تاتامی رفتند! تا سالن تازه تاسیس افتتاح شود.

در جریان افتتاح این سالن ورزشی، ورزشکاران این رشته در گروه های چند نفری به اجرای حرکات نمایشی پرداختند، یکی از این گروه ها قصد داشت در پایان حرکات نمایشی خود دسته گلی را به وزیر ورزش و جوانان تقدیم کند که نایب رئیس هیات کاراته با رفتار ناشایستی مانع از حضور آنها مقابل وزیر ورزش و جوانان شد که این امر با نارضایتی شدید دختران نوجوان کاراته کا همراه شد به شکلی که یکی از این ورزشکاران در گفت و گو با مربی خود از این رفتار زشت به شدت گلایه کرد و با دلخوری خانه کاراته را ترک کرد.

در زمان سخنرانی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم نیز بی توجهی ورزشکاران حاضر در سالن به صحبت‌های مدیرکل باعث شد ، کوروش صبوریان به حاضرین در سالن تذکر بدهد که سکوت کنند تا او بتواند صحبت کند، اما با وجود تذکر مدیرکل بی نظمی زیادی در این مراسم وجود داشت.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.