قدس آنلاین، استاندار خراسان رضوی گفت : تداوم راه شهدا در حفظ آرمان های اسلام و تلاش برای استحکام هر چه بیشتر پایه های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.

تداوم راه شهدا در تلاش برای تقویت استحکام و اقتدار نظام است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان امروز با حضور در منزل پدر شهیدان حسن و علیرضا رمارم و دیدار با والدین و خانواده این شهدای گرانقدر افزود : پایه های نظام اسلامی ما با جانفشانی شهدا بسیار مستحکم است و ما هیچ گاه دست از تلاش برای اقتدارو قدرت روزافزون این نظام مقدس بر نمی داریم.

وی با بیان اینکه زندگی سختی های بسیار دارد، اظهار کرد: اما این سختی ها در دوران دفاع مقدس خیلی بیشتر بود و شهدا و ایثارگران با جانفشانی خود از همین شرایط سخت؛ موفق، پیروز و سربلند خارج شدند .

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ما باید به توانمندی خود در سایه خداباوری اعتماد داشته باشیم و بدانیم پیروزی از آن مسلمانان است.

وی با بیان اینکه توفیق خدمت به شهدا همان جهاد است، افزود : بهترین فرصتی که می تواند برای یک نفردر خدمت فراهم شود خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان است که خود جهاد در راه اسلام و خداوند می باشد .

استاندار خراسان رضوی به خصلت های اخلاقی شهدا اشاره کرد و افزود: نیکی به یکدیگر، محبت و از خودگذشتگی بارزترین مشخصه اخلاقی شهدا بود که امروز بیش از هر زمانی بدان نیاز است و باید در ارتباط تک تک افراد جامعه با هم تقویت شود واین روحیه تحمل دشوارترین شرایط را نیز سهل و آسان می کند .

خواهر این دو شهید هم در این دیدار گفت: اینکه مسئولان  پیشگام در تکریم جامعه ایثارگران هستند جای بسی خوشنودی است آن هم از سوی استاندار خراسان رضوی که خود رزمنده دوران دفاع مقدس است.

شهناز رمارم افزود : اصل و محور، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید در هر جا و هر مسئولیتی به این نظام  خدمت کنیم.

شهید حسن رمارم در ۱۶ مرداد سال ۶۱ در شلمچه و شهید علیرضا رمارم در ۱۳ اسفند سال ۶۴ در سنندج به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.