قدس آنلاین:مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ۱۰۰ درصد گازوئیل و ۹۵ درصد بنزین توزیعی در منطقه خراسان رضوی یورو ۴ است.

 ۹۵ درصد سوخت توزیعی در منطقه خراسان رضوی یورو ۴ است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، علی‌اصغر اصغری اعلام کرد: همه نفت‌گاز و ۹۵ درصد بنزین مصرفی استان خراسان رضوی از نوع یورو ۴ و ۵ درصد بنزین مصرفی هم از بنزین سوپر است.

وی تاکید کرد: توزیع بنزین و نفت گاز یورو ۴ از بهمن ماه پارسال در این استان آغاز شده است و در این مدت ۹۸ میلیون و ۷۱۰ هزار لیتر نفت گاز در این بخش مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با بیان این که از ابتدای سال تا پایان تیر ماه، حدود ۳۷۹ میلیون و ۶۲۱ هزار لیتر بنزین در بخش حمل‌و نقل کلانشهر مشهد مقدس مصرف شده است، افزود: ۹۹ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۲۰۰ لیتر از این مقدار مربوط به تیرماه است. 

اصغری گفت: از ابتدای امسال روزانه به‌طور میانگین ۳ میلیون و ۶۱ هزار و ۴۵۷ لیتر بنزین در بخش و حمل‌ونقل مشهد مصرف شده است.

به گزارش شانا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.