معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: اینکه افراد چه کسانی باشند آنقدر اهمیت ندارد، این بالارفتن ظرفیت تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت در حوزه اقتصاد است که اهمیت دارد.

واکنش «نهاوندیان» به تغییر تیم اقتصادی دولت: اهداف مهم‌اند نه افراد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که بسیاری از کارشناسان معتقدند در شرایط فعلی تیم اقتصادی دولت باید تغییر پیدا کند، شما به عنوان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و یکی از اعضای تیم اقتصادی روحانی چه نظری در این زمینه دارید؟ اظهارداشت: تیم اقتصادی هم مثل هر بخش دیگری در دولت در مجموعه خدمتگزاران نظام است و خود آنقدر اهمیت ندارد بلکه آن هدفی که باید دنبال شود مهم است یعنی حاصل باید تحقق اهداف نظام باشد.

نهاوندیان با تأکید بر اینکه الان در شرایط جنگ اقتصادی ما باید بیدار این باشیم که حریف کجای نظام ما را هدف قرار داده است، افزود: اقتصاد اگر هدف است ما در آنجا نیاز به انسجام داریم؛ انسجامی که در همین تدبیری که رهبری انقلاب داشتند در تاسیس شورای عالی اقتصادی تجلی‌اش را می‌بینیم، یعنی سه قوه آنجا کنار هم باید قرار بگیرند و تصمیم‌گیری و اجرا را در حوزه اقتصاد تسریع و تقویت کنند.

اینکه افراد چه کسانی باشند آنقدر اهمیت ندارد

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تصریح‌کرد: اینکه افراد چه کسانی باشند آنقدر اهمیت ندارد، این بالارفتن ظرفیت تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت در حوزه اقتصاد است که اهمیت دارد که من فکر می‌کنم شرایط بهتری نسبت به گذشته داریم. 

وی در پایان درباره تغییرات در تیم اقتصادی دولت نیز خاطرنشان کرد:‌ در مورد افراد هر وقت که ریاست محترم جمهور هر تصمیمی بگیرند همان عمل خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.