فردیس- رییس هیئت اسکیت استان البرز از معرفی برترین های مرحله نخست کاپ آزاد کشوری اسکیت در شهرستان فردیس خبرداد.

برترین های مرحله نخست کاپ آزاد کشوری اسکیت در البرز معرفی شدند

محمود فرهنگ رنجبر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این مسابقات با عنوان جایزه بزرگ سروش اسکیت از روز چهارشنبه با برگزاری مسابقات بخش بانوان آغاز و روز جمعه با انجام مسابقات بخش مردان به پایان رسید.

وی افزود: این مسابقات از سال جاری و با قرارگرفتن در تقویم فدراسیون اسکیت کشور به شکل کشوری وبا حضور تیم های منتخب سراسر کشور در ۵ مرحله برگزار می شود.

رنجبر با بیان اینکه در مرحله نخست این مسابقات برترین اسکیت بازان کشور از ۹ استان حضور داشتند گفت: مسابقات مرحله اول به میزبانی پیست تندرستی شهرستان فردیس برگزار شد.

وی تصریح کرد: در بخش بانوان ۱۳۵ اسکیت کار دختر از استانهای البرز، تهران، زنجان، خوزستان، قزوین، مرکزی و مازندران  در قالب ۱۲ تیم با هم به رقابت پرداختند و بخش پسران با حضور ۷۵ ورزشکار از ۹ استان کشور به انجام رسید.

این مسئول اضافه کرد: نتایج حاصل شده در مراحل پنجگانه در نهایت محاسبه و در پایان نفرات برتر کلی مسابقات نیز معرفی خواهد شد.

رییس هیئت اسکیت استان البرز با ابراز خرسندی از روند رو به رشد ورزش اسکیت در استان البرز گفت: به مدد همراهی فدراسیون اسکیت و اداره کل ورزش وجوانان استان و ادارات ورزش در شهرستان ها خوشبختانه تحرک وپویایی چشمگیری را در این ورزش جذاب شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در بعد قهرمانی و همگانی نیز شاهد دستاوردهای خوبی هستیم به نحوی که در یک سال اخیر ضمن افزایش اسکیت کاران و استعدادیابی های مختلف در بحث مدال آوری نیز عناوین ارزشمندی در مسابقات داخلی و بین المللی برای البرز به دست آمده است.

رنجبر در پایان تقویت بخش سخت افزاری این ورزش را یکی از عمده اهداف این هیئت ورزشی برشمرد و گفت: در این راستا رایزنی هایی برای احداث پیست استاندارد اسکیت و ایجاد پایگاه قهرمانی در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.