با وجود قرار گرفتن نام علیرضا جهانبخش در فهرست بازیکنان تیم برایتون در هفته نخست لیگ برتر انگلیس احتمال دارد وی از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش نباشد و به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شود.

احتمال نیمکت نشینی جهانبخش در نخستین دیدار برایتون در لیگ جزیره

قدس آنلاین : با شروع فصل 2019-2018 لیگ برتر انگلیس، روز شنبه در ادامه بازی‌های هفته اول 6 بازی انجام خواهد شد که در یکی از این جدال‌ها، برایتون، تیم امسال علیرضا جهانبخش، میهمان واتفورد خواهد بود. در دیدارهای دیگر نیوکاسل پذیرای تاتنهام می‌شود، بورنموث از کاردیف‌سیتی استقبال می‌کند.

فولام به استقبال از کریستال‌پالاس می‌رود، چلسی در زمین هادرسفیلد حاضر می‌شود و اورتون میهمان ولورهمپتون خواهد بود. کریس هاتون، سرمربی برایتون پیش از نخستین دیدارشان در فصل جدید لیگ جزیره مقابل واتفورد گفته است:«ما خوشحالیم که در این تابستان بازیکنان جدیدی(از جمله جهانبخش) را به خدمت گرفتیم. مخصوصا دو بازیکن جدیدی که تازه جذب کردیم و خیلی زود خودشان را آماده کردند. ما الان با آمدن بازیکنان جدید از فصل گذشته قوی‌تر شدیم اما آنچه که در آن موفق عمل کردیم این بود که میانگین سنی تیم را به کمتر از 23 سال پایین آوردیم. برناردو 23 ساله است، جهانبخش و واندون نیز بیست و خرده‌ای سن دارند.»

دیدار برایتون با واتفورد ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار می‌شود و احتمال دارد جهانبخش نخستین بازی خود را البته به‌عنوان بازیکن ذخیره در لیگ جزیره تجربه کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.