قدس آنلاین: رئیس انجمن سینمای جوان دفتر گناباد گفت: ۹ عکس از جواد پرست عکاس جوان گنابادی به جشنواره بین‌المللی عکس AQUA ۲۰۱۸ کشور تاجیکستان راه یافت.

رکورد شکنی عکاس گنابادی در جشنواره بین‌المللی عکس تاجیکستان

به گزارش قدس آنلاین محمد برادران با اعلام این خبر گفت: عکس‌های این هنرمند در بخش‌های سفر، آزاد، آب و مردم جشنواره پذیرفته شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره توسط سروش بین المللی تاجیکستان با همکاری فدراسیون بین المللی هنر عکاسی FIAP برگزار می‌شود و عکس‌های راه یافته به این جشنواره ضمن ثبت در آرشیو FIAP به نام عکاس، برای دریافت القاب FIAP نیز محاسبه خواهد شد و عکس‌های هنرمندان در بخش مسابقه جشنواره برای دریافت مدال طلای فیاپ و مدال‌های طلا نقره و برنز FPC و IAAP با هم به رقابت می‌پردازند.

برادران تأکید کرد: آثار جواد پرست در گذشته نیز در جشنواره بین المللی عکس نوروز کشور تاجیکستان ۲۰۱۷ و در بیش از ۲۰ جشنواره معتبر داخلی به نمایش درآمده و ۱۲ جایزه از جشنواره‌های مختلف نیز در کارنامه ایشان دیده می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان دفتر گناباد تصریح کرد: این هنرمند از اعضای فعال کانون عکس انجمن سینمای جوان گناباد بوده و تاکنون سه بار به عنوان عکاس برتر جشنواره‌های شهرستان گناباد معرفی شده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.