رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به پرسش قدس آنلاین در خصوص اتفاقات روزهای اخیر در ورزشگاه های غدیر اهواز و آزادی تهران گفت: فعلا نمی‌توانم حرف بزنم!

محرومیت سنگین در انتظار هنجارشکن‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، پس از تنش های عجیب و غریب در ورزشگاه آزادی و غدیر اهواز کمیته انضباطی با انتشار خبری مدعی شد این موضوع را به صورت ویژه بررسی خواهد کرد اما  رئیس کمیته انضباطی تمایلی به اظهارنظر در این خصوص ندارد! اسماعیل حسن زاده ، صبح روز شنبه در تماس خبرنگار قدس آنلاین ترجیح داد هیچ پاسخی ارائه نکند و پس از چند بار قطع تماس خود اعلام کرد: فعلا نمی‌توانم حرف بزنم!

اما از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد ظاهرا قرار است بنا به دستور مهدی تاج قرار است برخورد قاطعی با متخلفان اتفاقات اخیر صورت گیرد، هرچند هنوز اظهارنظر رسمی در این رابطه از سوی مسوولان کمیته انضباطی صورت نگرفته است اما ظاهرا باشگاه های استقلال - پرسپولیس - تراکتورسازی و استقلال خوزستان جریمه نقدی خواهند شد از طرفی به دلیل اتفاقات و درگیری های روی سکوها و شکستن سکوها و شعارهای نژاد پرستی از سوی برخی تماشاگران محرومیت سنگینی در انتظار متخلفان است که ممکن است منجر به محرومیت برخی باشگاه از همراهی هواداران شان در بازی های خانگی شود.

گفته می‌شود قرار است ظرف 48 ساعت آینده آرای کمیته انضباطی در خصوص این دو بازی پر حرف و حدیث اعلام شود، اتفاقی که قطعا با اعتراض مدیران باشگاه ها همراه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.