بازیکن صنعت نفت آبادان در واکنش به شعار هواداران پدیده گفت:مگر بقیه بازیکنان فوتبال مجانی بازی می‌کنند که حالا به من می‌گویند پولکی!؟

بقیه مجانی بازی می‌کنند که حالا من پولکی شدم!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، در حاشیه دیدار پدیده  - صنعت نفت آبادان در ورزشگاه امام رضا(ع) هواداران باشگاه پدیده پس از حرکت عجیب اکبر ایمانی بازیکن سابق این تیم به شدت به رفتار غیر حرفه‌ای او اعتراض کردند، پس از این اتفاق ایمانی با حرکت دست خود اعتراضش را به شعار تماشاچیان پدیده نشان داد که همین مسأله سبب شد هواداران پدیده او را بابت جدایی‌اش سرزنش کنند و با شعار «ایمانی پولکی» وی را خطاب قرار دهند.

بازیکن سابق پدیده که در اوج بحران بی پولی فصل گذشته این تیم تصمیم گرفت به ذوب آهن ملحق شود و تا پایان فصل به عنوان یک نیمکت نشین ثابت از روی نیمکت بازی‌های ذوب آهن را تماشا کرد در فصل هجدهم با پیراهن نفت آبادان به میدان آمد تا شاید ناکامی بعد از جدایی خود در لیگ هفدهم را جبران کند، اما وی تاکنون نتوانسته از دوران افول خود خارج شود.

ایمانی که از شعار هواداران پدیده ناراحت است، در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: مگر بقیه بازیکنان فوتبال مجانی بازی می‌کنند که حلا به من می‌گویند پولکی! خیلی بی‌معرفتی است که انگ بازیکن پولکی به من بزنند. واقعا من پولکی نبودم مجبور بودم از مشهد خارج شوم اما حالا می‌بینم اشتباه نکردم!

نفت آبادان در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر در مشهد مقابل پدیده تن به نخستین شکست خود در لیگ هجدهم داد. این دیدار با تک گل امین قاسمی نژاد به سود پدیده به پایان رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.