قدس انلاین-رییس جدید اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: وظیفه خود می‌دانیم سیاست‌های وزارتخانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خراسان را عملیاتی کنیم.

اولویت اصلی ما تکریم ارباب رجوع است

محمد جواد استادی  با اشاره به حکم انتصاب‌اش به ریاست اداره‌ی ارشاد مشهد، اظهار کرد: در راستای عملیاتی شدن سیاست‌هایی در موضوعات قرآنی و فرهنگی در شهرستان مشهد عزمی جدی داریم تا بتوانیم از طریق هم‌افزایی با  نهادهای فعال به مطلوب مورد نظر برسیم.

وی ادامه داد: عرصه فرهنگ به دلیل پیچیدگی‌ها  چند بُعدی بودن آن، بدون هم‌افزایی، کار مناسب و بر اساس یک هندسه مشخص از طریق همه دستگاه‌ها به نتیجه نخواهد رسید در واقع ارشاد  کمک خواهد کرد بتوانیم تعاملاتی برقرار کنیم که این نکته‌ی مهم را پیگیری خواهیم کرد.

محمد جواد استادی تصریح کرد: شهرستان مشهد  شهری است که ظرفیت‌های  بین المللیِ ویژه ای دارد که هیچ کدام از شهرستان های ایران این ظرفیت‌ها را دارا نیستند، وجود مضجع شریف امام رضا علیه السلام  ظرفیتی‌است که از این ظرفیت باید در تعامل نهادهایی که گفته شد؛ استفاده شود.

وی افزود:  حجم انبوهی از فعالان فرهنگی هنری در شهرستان مشهد وجود دارند که می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند  اداره ارشاد مشهد  فضایی است که محل ارتباط فعالان فرهنگ و هنر با ارشاد است؛ خدمات دهنده است و نقش مهمی در ایجاد تعامل دارد.

 محمدجواد استادی عنوان کرد: بنده‌ اولویت جدی مجموعه را در این می‌بینم که بتوانیم تکریم ارباب رجوع داشته‌باشیم لذا ارباب رجوع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد با هر ارباب رجوع دیگری متفاوت است اینان  اصحاب فرهنگ و هنر هستند که باید بتوانیم حداکثر رضایت آن‌ها را جلب کنیم و وظایفی را که برای ارشاد تعیین شده است؛ اجرایی کنیم.

 وی خاطر نشان کرد:  بزرگترین اولویت بنده این است که بتوانیم رضایت عمومی را به وجود آوریم، فرآیندهایی را که بعضاً طولانی هست تسریع کنیم و کمکی باشیم برای مخاطب‌هایمان و ارباب رجوع که سریع‌تر به نتیجه برسند و مردم هم بتوانند از نتایج آن استفاده کند.

 محمدجواد استادی عنوان‌کرد: به طور کلی در حوزه‌ی عملیاتی، اصلاح خدمات و بالابردن رضایت مخاطبین را در دستور کار داریم و در برنامه‌های راهبردی در راستای سیاست‌های وزارتخانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان با همکاری سایر دستگاه‌ها فعالیت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.