قدس آنلاین:معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ضمن بازدید از دفاتر رسانه‌های مختلف در مشهد بر افزایش تعامل با رسانه‌های استانی تاکید و از زحمات مدیران و خبرنگاران این رسانه ها تقدیر و تشکر کرد.

افزایش تعامل با رسانه‌های استانی اولویت آستان قدس است

به گزارش قدس آنلاین، سید نظام الدین موسوی به مناسبت هفته خبرنگار از دفاتر خبرگزاری مهر، تسنیم، ایرنا، فارس و بنگاه رسانه ای سرمایه گذاری آخرین خبر در مشهد دیدن کرد.

وی در گفتگو با خبرنگاران و مدیران این رسانه ها، بر تقویت تعامل دوسویه، تحکیم روابط و اطلاع رسانی صحیح اخبار با توجه به حساسیت اخبار مشهد مقدس تاکید کرد.
وی با بیان اینکه همه ما در گرد حرم رضوی وظیفه حساس و مهم داریم، تصریح کرد: ما غیر از انعکاس اخبار روزانه استان باید از ظرفیت معنوی مشهد هم در جهت تقویت روحیات معنوی استفاده کنیم.
معاون ارتباطات و رسانه آستانه قدس رضوی ضمن تاکید بر توسعه فرهنگ وقف و نذر اظهار کرد: آستان قدس رضوی و بارگاه منور امام رضا(ع) متعلق به مسلمانان و همه ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت است.
موسوی همچنین بر رفع مشکلات اصحاب رسانه به خصوص بیمه خبرنگاران تاکید کرد و با اشاره به  ظرفیت های بالفعل و بالقوه موجود در آستان قدس رضوی برای همکاری با رسانه‌ها،  از آمادگی آستان قدس رضوی برای کمک به اطلاع رسانی صحیح خبر داد.
وی تصریح کرد: توسعه و ترویج خادمان رسانه ای امام رضا(ع) از دیگر رویکردهای جدی معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس در دوره جدید است.
گفتنی است؛ مدیران رسانه های مختلف نیز از همکاری با معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی استقبال کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.