قدس آنلاین:مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : رشد سرمایه گذاری در شهرک توس نسبت به ۴ ماهه ابتدای سال گذشته افزایش داشته است.

رشد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی توس مشهد/ایجاد  ۴۹منطقه صنعتی برای تولید کنندگان استان

مسعود مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی همزمان با هفته حمایت ازصنایع کوچک گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم وپیشرفت تولیدات داخلی تمام تلاش خود را به کارمی گیرد که یکی از برنامه‌های آن‌ها ساماندهی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صورت متوازن است.

وی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و باهدف فعال کردن شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با ارائه مشاوره‌های لازم شاهد رشد سرمایه گذاری درشهرک‌ها و نواحی صنعتی بودیم.

مهدیزاده مقدم گفت: واگذاری زمین و انعقاد قرارداد در شهرک توس در ۴ ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش رو به رشدی داشته است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: استان خراسان رضوی تا کنون ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی را برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان ایجاد کرده است.

وی افزود: از عمده تولیدات این شهرک می‌توان به صنایع فلزی وغذایی اشاره کرد.

گفتنی است شهرک صنعتی توس واقع در کیلومتر ۱۲ مشهد به قوچان، با مسا حتی بالغ بر ۴۴۷ هکتار و ۸۰۲ واحد بهره برداری با سرمایه ۱۱۵۴۷ میلیارد ریال زمینه اشتغال برای ۲۸۹۴۰ نفر را فراهم کرده که در سال‌های ۷۹ و ۸۶ به عنوان شهرک صنعتی نمونه کشوری انتخاب شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.