قدس آنلاین: طرح تحول خدمات اورژانس بیمارستانی در خراسان رضوی در حال اجرا است.

طرح تحول خدمات اورژانس بیمارستانی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: این طرح که از ابتدای امسال طرح تحول خدمات اورژانس بیمارستانی در خراسان رضویآغاز شده است، در برنامه ای سه ساله فعالیت ها و خدمات ارائه شده در اورژانس های بیمارستان های تامین اجتماعی خراسان رضوی متحول می شود.

 دکتر حمید داستانی افزود: ارتقا و تحول خدمات اورژانس در بیمارستان های زیر پوشش تامین اجتماعی این استان برای نخستین بار در کشور به اجرا درآمده است.

اوگفت: نحوه برخورد پرسنل با بیماران و همراهان آنها، مدیریت استرس، استاندارد کردن آموزش ها، استقرار راهنماهای بالینی در بخش های اورژانس و توجه به امور رفاهی پرسنل از محورهای مورد تاکید در قالب این طرح است.

دکتر داستانی افزود: پزشکان متخصص طب اورژانس و فوریت های پزشکی در قالب این طرح در بخش های اورژانس بیمارستانی به کارگیری شده اند تا در اسرع وقت و با دقت لازم بیماران را معاینه کنند.

هم اکنون سه بیمارستان متعلق به تامین اجتماعی در شهرهای مشهد و تربت حیدریه خراسان رضوی فعالیت دارند که در مجموع ۴۵ تخت اورژانس در این بیمارستان ها دایر است.

تامین اجتماعی خراسان رضوی دارای سه بیمارستان در شهرستان های مشهد، تربت حیدریه و ۱۶ پلی کلینیک و درمانگاه در مشهد و دیگر شهرستان های این استان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.