نخستین قسمت از برنامه علی ضیاء در حالی روی آنتن رفت که او میزبان کمیل نظافتی طلبه جوانی بود که با لباس رزم به استودیو آمده بود.

بلدم غر بزنم اما می‌خواهیم به راه حل‌ها بپردازیم

سیدعلی ضیاء شنبه ۲۰ مرداد در نخستین قسمت از سری جدید برنامه «فرمول یک» که در یک دکور جدید اجرا می شد، در ابتدا گفت: همه می دانیم در چه شرایطی هستیم و چیزی که حالا می تواند ما را از این شرایط سخت برگرداند این است که یک بار دیگر کنار هم بایستیم و مشکلاتمان را حل کنیم.

وی با در دست گرفتن یک گلدان ادامه داد: نماد امید برای خیلی از ما گیاهانی هستند که برای سرسبزی بیشتر آنها را می کاریم. در برنامه هم هر روز قرار است یک گیاه را در دکورمان بگذاریم. اسم گیاه قسمت اولمان نخل ماداگاسکار است که این هنر را دارد که آب را در خودش نگه می دارد.

پس از خوشامدگویی مجری تیتراژ آغازین برنامه روی آنتن رفت که با صدای محسن ابراهیم زاده توسط محمد بی باک کارگردانی شده بود.

با بازگشت به استودیو، ضیاء یادآور شد: بعد از چندین اتفاق و چند بار اعلام زمان پخش برنامه، خوشحالیم که سرانجام «فرمول یک» در دوره جدید مدیریتی در شبکه اول سیما روی آنتن می رود. تغییراتی که در محتوای برنامه داده شده هم مطابق تفکر عزیزانی است که به شبکه اضافه شده اند.

وی افزود: در این سری از برنامه هر روز یک موضوع داریم و کسانی را دعوت خواهیم کرد که در راستای موضوع برنامه قدم برداشته اند.

تهیه کننده «فرمول یک» با بیان اینکه اگر بنا به حرف زدن از گرانی دلار و مسائل دیگر باشد من هم خیلی خوب بلدم غر بزنم، تصریح کرد: در سری جدید برنامه قرار است از همه غرها و نق های مرسوم و متداول عبور کنیم و به بیان راه حل ها و حتی حل مشکلاتی که وجود دارد بپردازیم.

ضیا در معرفی آیتم های جدید برنامه گفت: «فرمولیشن»؛ انیمیشنی است که در فرمول یک ساخته و پخش می شود «ضیاگرام» نیز آیتمی مشابه ضیاپدیا در سری قبلی برنامه است که فرق‌های آن به زودی مشخص می شود.

وی سپس آیتم ضیاگرام را اجرا کرد که در بخشی از آن تأکید کرد: طبق آنچه که توسط نمایندگان مجلس اعلام شده کوپن برمی گردد و همه شما با معنا و مفهوم آن آشنا خواهید شد، اینگونه شما می توانید بدون هزینه، شرایط دهه ۶۰ را درک کنید!

این مجری در بخش دیگری از برنامه یادآور شد: دوشنبه این هفته سالروز ازدواج امیرالمؤمنین (ع) و حضرت زهرا (س) است ما دغدغه داریم که در این روز فرخنده مشکل جوانانی را که می خواهند ازدواج کنند حل کنیم. شما مخاطبان هم می‌توانید برای شرکت در پویش مردمی کمک به زوج های جوان *۷۸۰*۲۰۰# را شماره گیری کنید و امیدوارم تا دوشنبه اتفاقات خیلی خاصی بیفتد.

ضیاء در نخستین قسمت برنامه اش میزبان کمیل نظافتی بود؛ طلبه ای که کلیه خود را به یک کودک هشت ساله اهدا کرد و از آنجایی که خانواده شخص پذیرنده، وضعیت مالی خوبی نداشتند، ماشین خود را هم برای تأمین هزینه عمل پیوند فروخت. او در سری قبلی برنامه نیز با رأی مخاطبان به عنوان روحانی برتر انتخاب شد و خاطره‌ای درباره تلاشی که برای نجات جان یک جوان محکوم به اعدام کرده بود تعریف کرد که در آن از کمک ۸۰ میلیون تومانی محسن چاوشی نیز نام برد.

او در برنامه با لباس رزمندگان آمده بود و حرفهای تند و تیزی درباره وضعیت فعلی کشور و البته شرایط مردم خرمشهر و معضل آب بیان کرد. میهمان دیگر قسمت اول برنامه یوسف کرمی تکواندوکار بود که علی رغم کسب مدال المپیک و ده ها مدال دیگر درآمد ناچیزی به او تعلق می گیرد و در فکر مربی‌گری در کشورهای اروپایی است و می خواهد به آذربایجان برود.

در پایان این قسمت تندیس و مدال «فرمول یک» توسط علی ضیا به میهمانان برنامه اهدا شد. این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷:۴۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.