قدس آنلاین:با مشارکت شرکت داروسازی ثامن، دو پایگاه سیار پایش سلامت به مناسبت روز تشکل‌ها و مناسبت‌های اجتماعی در تهران برپا می‌شود.

ایجادپایگاه‌های سیار پایش سلامت رایگان توسط آستان قدس

به گزارش آستان نیوز، دو پایگاه سیار پزشکی با همکاری مشترک شرکت داروسازی ثامن و انجمن خیریه بیماران کلیوی، فردا (دوشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۷،) از ساعت ۱۸ تا ۲۱، آماده ارائه خدمات پایش سلامت رایگان به عموم مردم در پایتخت است.
برپایی این پایگاه‌ها با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان، بزرگداشت روز تشکل‌ها و مناسبت‌های اجتماعی و حمایت از حرکات‌های تشکل‌های مردم نهاد، در پارک شهر و بوستان سهند تهران صورت می‌گیرد.
شرکت داروسازی ثامن با همکاری انجمن خیریه بیماران کلیوی یک پایگاه سیار پایش سلامت به مناسبت روز بیماری‌های کلیوی در ۱۷ اسفند سال گذشته در تهران دایر کرده بود که مورد استقبال چشمگیر شهروندان قرار گرفت. انجام تست‌های رایگان فشار خون و قند خون و ارائه آموزش‌های پیشگیرانه مرتبط با بیماری‌های کلیوی از جمله خدمات این پایگاه سیار پایش سلامت در اسفند سال گذشته بود.
یادآور می‌شود، شرکت داروسازی ثامن به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به سازمان اقتصادی رضوی و تولیدکننده انحصاری محلول دیالیز صفاقی در ایران، علاوه بر تولید محصولات متنوع دارویی، در ارائه خدمات پیشگیرانه و آموزشی در حوزه سلامت کشور مشارکت دارد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.