ساری- خبرنگار روزنامه قدس برای هفتمین دوره متوالی با کسب رتبه در بخش تیتر در آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی مازندران تجلیل شد.

انتخاب تیتر قدس در جشنواره مطبوعات مازندران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در آیین اختتامیه این جشنواره که بعدازظهرشنبه در شهرستان نور برگزار شد، حسین احمدی توانست رتبه دوم بخش تیتر را کسب و تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر را از آن خود کند.

حسین احمدی با تیترهای «سلامت در خزر دست و پا می زند؛ مرگ شنا»، «مرال ها در البرز عاشقی می کنند؛ رزم و بقا در جنگل های هیرکانی» و «پروژه های نیمه تمام در ورزش مازندران بیداد می کند؛ ۲۰ سال در حسرت روبان قرمز» در جشنواره شرکت و این رتبه را از آن خود کرد.

آثار ارسالی به جشنواره مطبوعات مازندران همانند سال های گذشته در مرکز مطالعات رسانه تهران داوری و آثار برتر در زمینه های سرمقاله ، یادداشت ، گزارش خبری وتحلیلی، مقاله ، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس خبری، عکس غیرخبری،‌ عکس خبری مجموعه، طنز اجتماعی، طراحی و صفحه آرایی و شعار ویژه سال تجلیل شدند.

گفتنی است: حسین احمدی خبرنگار روزنامه قدس طی دو دهه روزنامه نگاری موفق شد جوایز مطبوعاتی مختلفی را در سطح ملی و استانی کسب کند که مهمترین آنها کسب ۶ رتبه کشوری و ۱۶ رتبه استانی است.

احمدی رتبه دوم «هفدهمین جشنواره مطبوعات کشور»، رتبه اول «جشنواره منابع طبیعی و رسانه کشور»، رتبه اول « جشنواره ایثار و شهادت کشور» رتبه سوم «جشنواره زن و رسانه کشور»، رتبه سوم «جشنواره آیات کشور» و رتبه اول «جشنواره نشان ایثار وزارت ارشاد» را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.