کرج- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز از استقرار دوباب جایگاه سوخت سیار برای اولین بار در جاده چالوس خبر داد.

محور کرج به چالوس مجهز به جایگاه سوخت سیار  شد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز ابراهیم توسلی اظهار کرد: مسیر برگشت جاده چالوس از کندوان تا کرج فاقد جایگاه سوخت می باشد که روز گذشته یک دستگاه جایگاه سوخت سیار با ظرفیت ۲۶ هزار لیتر بنزین و مجهز به یک تلمبه دو نازله به محوطه پمپ بنزین در حال ساخت امیرکبیر در کیلومتر ۸۰  مسیر چالوس به کرج و در بخش آسارای جاده چالوس منتقل شده است.

وی افزود: دومین جایگاه سوخت سیار با ظرفیت ۱۲ هزار لیتر و دارای یک تلمبه دو نازله  نیز طی روز جاری به همان محل منتقل خواهد شد و با بهره برداری از این دو جایگاه سوخت سیار به طور میانگین سوخت مورد نیاز بیش از ۷۰۰ خودرو در شبانه روز تأمین می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز به حجم بالای ترافیک و تردد زیاد خودروها در ایام تعطیلات در جاده چالوس اشاره داشت و گفت با استقرار دو جایگاه سوخت سیار، تأمین سوخت مورد نیاز رانندگان تسهیل می شود و باعث افزایش رضایت مسافرین و ساکنین این جاده خواهد شد.

توسلی اشاره کرد این دو جایگاه سیار سوخت به زودی و پس از فراهم شدن شرایط استاندارد و رعایت الزامات عرضه سوخت راه اندازی شده و تا پایان فصل تابستان در مدار سوخترسانی قرار می گیرند.

گفتنی است در حال حاضر دو باب پمپ بنزین در جاده چالوس از کرج تا کندوان به طور دائمی فعال هستند و با بهره برداری از دو جایگاه سیار تعداد جایگاه های عرضه بنزین در مسیر یاد شده به ۴ باب افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.