تصاویری واقعی از Pixel ۳ XL منتشر شده‌ است که جزئیات بیشتری از جمله سایز صفحه نمایش و ظرفیت باتری این گوشی را مشخص می‌کند.

تصاویر واقعی Pixel ۳ XL جزئیات بیشتری از این گوشی را فاش می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین،در حالی که هنوز دو ماه به معرفی رسمی Pixel ۳ و Pixel ۳ XL توسطگوگل باقی مانده است، اطلاعات زیادی از این گوشی در حال فاش شدن است. یک وبلاگ نویس روسی که قبل از همه این گوشی را برای تست دریافت کرده است، تصاویری واقعی از Pixel ۳ XL را در وبلاگ خود منتشر کرده و از رازهای این گوشی پرده برداشته است.

اطلاعات فاش شده از Pixel ۳ XL نشان می‌دهند که این گوشی درای نمایشگری به بزرگی ۶.۷ اینچ است و رزولوشن آن ۱۴۴۰x۲۹۶۰ پیکسل است. این رزولوشن و این اندازه برای گوشی هوشمندی که در این روزها تولید می‌شود بسیار بزرگ است. این دستگاه با باتری ۳۴۳۰ میلی‌آمپرساعتی کار می‌کند. البته، به نظر می‌رسد این باتری برای چنین نمایشگر بزرگی کافی نباشد و زود خالی شود.

پرچمدار بعدی گوگل دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه است و دوربینی ۸ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه برای سلفی گرفتن تعبیه شده است. از نظر رزولوشن، گوگل پیروی از نسل قبل پرچمدار خود را پیش گرفته است و تغییری در دوربین آن به وجود نیاورده است. به هر حال باز هم بهتر است در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های دوربین این دستگاه پیش‌داوری نکنیم و منتظر اطلاعات رسمی آن باشیم.

چیپست پردازنده‌ای که روی Pixel ۳ XL کار گذاشته شده است، یک چیپست Snapdragon ۸۴۵ است که در کنار رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی کار خواهد کرد. صفحه نمایش این دستگاه در حالت همیشه روشن قرار دارد و کاربر می‌تواند برای این حالت از والپیپر مورد علاقه خود استفاده کند. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از Pixel ۳ XL را مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.