۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 614271

مرد شیشه‌ای که به اتهام آزارو اذیت ۱۴ زن و دختر و نیز سرقت ۱۵ دستگاه خودرو در پایتخت بازداشت شده بود، بزودی به اتهام محاربه در دادگاه انقلاب محاکمه خواهد شد.

درخواست حکم محــاربه برای آزارگر شیشه‌ای

به گزارش قدس آنلاین،متهم جوان که امید نام دارد از اوایل دی سال گذشته تا اوایل خرداد امسال با سرقت خودروهای پرشیا، پراید و پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ دختران و زنان جوان را در محله‌های تهران به عنوان مسافر سوار می‌کرد و حتی یک خانم معلم را نیز با جا زدن خود به عنوان راننده خودروی اینترنتی ربود. او با ربودن ۱۴ دختر و زن آنها را به محله‌های خلوت شهر می‌برد و پس از آزار و اذیت، طلاهایشان را سرقت می‌کرد. او حتی با تعقیب دو خواهر در یکی از خیابان‌های شمال تهران، یکی از آنها را که راننده خودروی بی‌ام‌و بود از پارکینگ خانه‌شان ربود و مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از رها کردن وی در خیابان خودرویش را دزدید و فرار کرد.

با دستور رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران تحقیقات پلیس برای یافتن مرد شیطان‌صفت ادامه داشت تا این‌که اوایل خرداد امسال امید که تحت تعقیب پلیس بود در جریان تعقیب و گریز با ماموران هدف شلیک سه گلوله قرار گرفت و دستگیر شد.

متهم بعد از دستگیری، بازجویی شد و با اعتراف به جرایمش گفت: سه بار به اتهام سرقت خودرو بازداشت و زندانی شدم. هر بار پدرم که وضع مالی خوبی دارد رد مال می‌کرد و آزاد می‌شدم. من ۱۴ دختر و زن را در دام شیطانی‌ام گرفتار کردم و اموالشان را دزدیدم. سرقت و تخریب خودروها را هم قبول دارم. متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

متهم چند روز پیش برای آخرین جلسه تحقیقات از زندان به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس پرونده گفت: یک‌بار از پدرم خواستم که خودروی مدل بالا برایم بخرد که نخرید، به همین خاطر و برای لجبازی خلافکار شدم. او مدام می‌گفت باید اعتیادم به شیشه را ترک کنم حتی در کمپ ترک اعتیاد مرا بستری کرد، اما ترک نکردم. همچنین دختر مورد علاقه‌ام به من خیانت کرد و به همین دلیل تصمیم به انتقام از زنان و دختران گرفتم. پس از مصرف شیشه صداهایی در مغزم به من می‌گفت انتقامت را بگیر. بنابراین خودروهای پراید، پژو و پرشیا را دزدیده و با آن دست به آدمربایی زده و زنان و دختران جوان را با چاقو تهدید کرده و مورد آزار و اذیت قرارمی‌دادم. با پول و طلاهای سرقتی از زنان هم شیشه می‌خریدم.

متهم با تجدید قرارقانونی به زندان بازگشت و برای او به اتهام آزار و اذیت ۱۴ زن و دختر جوان، سرقت اموال آنها، آدمربایی با تهدید چاقو، سرقت ۱۵ دستگاه خودرو و تخریب چند دستگاه خودروی دیگر هنگام فرار از دست ماموران در زمان دستگیری‌، ایراد ضرب و جرح شاکیان و نیز با توجه به این‌که جرایم این متهم متعدد بود و باعث ایجاد ناامنی در سطح جامعه شده از سوی بازپرس پرونده درخواست محاربه شد. با قبول این درخواست و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به اتهام محاربه به دادگاه انقلاب تهران فرستاده شد.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوجهل ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
    0 0
    یک صدایی دائما توی مغزم بهم میگه این جانوران احتیاج به محاکمه ندارند. فورا اعدام.