قدس آنلاین: رئیس هیئت کونگ فوی خراسان‌رضوی گفت: امکانات سخت افزاری کونگ فوی خراسان رضوی متناسب با انتظارات نیست.

امکانات سخت افزاری کونگ فوی خراسان رضوی متناسب با انتظارات نیست‌

به گزارش قدس آنلاین قربان اعظمی اظهار داشت: هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی درصدد تقویت داوران درجه یک و سه است و قصد برگزاری چهار دوره داوری را داریم، این هیئت سه مرتبه میزبانی اردوی تیم ملی را در دو بخش آقایان و بانوان بر عهده گرفت که مکان اصلی برگزاری آن در مشهد بود.

رئیس هیئت کونگ‌فوی خراسان‌رضوی بیان کرد: همچنین داوران به کلاس‌های دانش‌افزایی فدراسیون اعزام شدند، همچنین یک دوره کلاس مربیگری درجه سه در ایام مبارک رمضان برگزار شد، هیئت امور بسیاری را انجام داده و برنامه‌های خود را پیگیری می‌کند تا بتواند به ورزشکاران برای رسیدن به سکوی قهرمانی در سطوح مختلف کمک رسانی داشته باشد.

اعظمی با اشاره به امکانات سخت افزاری کونگ‌فوی خراسان‌رضوی تصریح کرد: هیئت کونگ‌فوی خراسان‌رضوی باشگاه و سالن اختصاصی ندارد، این هیئت در سایر مکان‌های ورزشی فعالیت می‌کند که این امر هزینه‌هایی را در بردارد، با این وجود هیئت در تلاش برای ارتقاء جایگاه ورزشکاران خود است. وی ادامه داد: به دلیل فقدان بودجه کافی و متناسب با تعداد ورزشکاران خراسان‌رضوی، اعضای هیئت کونگ‌فوی استان در برخی مواقع مجبور به پرداخت برخی از هزینه‌های کونگ‌فو از جیب شخصی خود شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.