کمیته پیگیری مسائل احزاب و گروه های ملی و اسلامی فلسطین امروز یکشنبه از جامعه بین المللی خواست مقامات صهیونیستی را به خاطر جنایت هایشان علیه ملت فلسطین و به ویژه علیه تظاهرات های حق بازگشت و تشدید تجاوزات علیه غزه مجازات کنند.

گروه های فلسطینی خواستار مجازات مقامات جنایتکار صهیونیستی شدند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، این گروه ها طی کنفرانسی مطبوعاتی که بر روی ویرانه های ساختمان موسسه مسحال برگزار شد، خواستار محاکمه مقامات صهیونیستی به خاطر جنایت هایشان شدند. این ساختمان چند روز پیش در حمله جنگنده های صهیونیستی به صورت کامل ویران شد و 18 نفر نیز زخمی شدند.

در جریان این کنفرانس مطبوعاتی، "عماد آغا" از رهبران جنبش فتح در سخنانی به نمایندگی از کمیته پیگیری گروه های فلسطینی از سازمان ملل متحد و جامعه بین المللی خواست اقدامی فوری برای متوقف کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و کشتار و بمباران های آن انجام دهند.

وی از تمامی موسسات حقوقی و انسان دوستانه خواست به مسئولیت های خود در زمینه حمایت از غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان عمل کرده و جلوی حمله رژیم صهیونیستی به آنها را بگیرند و عاملان این جنایت ها را بازداشت و تحویل دادگاه کیفری بین المللی دهند.

آغا از جامعه بین المللی خواست رژیم صهیونیستی و مقامات آنرا به عنوان جنایتکاران جنگی علیه ملت فلسطین و ناقضان قوانین بین المللی و حقوق بشر مجازات کنند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.